fyb_switch_to_sp_js

« チェッテェー | メイン | 今回の猫ちゃん ミルタくん »

2019年2月26日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

😻君と僕の内緒話しのコーナーは、リスナーのみなさんの猫ちゃんを紹介します。

癒されます〜〜〜〜

シンくんの愛犬 ナリちゃんと猫ちゃんコーンちゃんの話しもでますよ〜

noodleラーメンコーナ〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜もあります

今回は、どんなラーメンかな???

1551145932519

mapleサプライズコメントもあります。シンくんと一緒に新しいドラマに出演している方です。

pen今週の壁ドンも、かなり強烈な言葉です。これも有名なドラマのセリフだそうです。

一瞬、何????と思うかもしれません笑

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.jp

banana最近恋をした方からメールいただきました。

でも失恋してしまったそうです。シンくんがどんな言葉をかけてくれるんでしょうか〜〜〜

bud大阪のファンからもいただきました。

シンくんが大阪で行きたいところがあります。手を上げてくださいね笑

ラジオをきいてくれれば分かります。

<cafeシンの素顔>

今夜は、QUEENのフレディー・マーキュリーの真似が出てきます。

「エーオー」というのは、フレディの真似です。フレディがライブの時に観客をあおる時に

言う言葉です。シンくん収録前にも、しつこくやってました笑

そして先日VIXXのKENくんと会ったそうです。

抱きしめてくれて、会いたかったよ〜と言ってくれたので、

シンくんも抱きしめて、会いたかったよ〜と言ったそうです

本当に仲がいいですね。やっぱりミュージカル「狂炎ソナタ」での

友情がずっと続いているんですね〜

コメント

By the way when you was in IG the last time? Did you see something from me? 😎😜😘💖💖💖💋

I'm so excited today! 😄😺😍 But I miss your smile, I want to see you dancing...Let me dream... When Shin? 😜😉😘💝💝💝

今夜も聴いてます💕📻

今聞いていまーす!
うぉの、日本に来たんだね〜!
ラジオ収録頑張ってね😊

ヨンソクとセヨンの観に行くのかな?
私は行かれないのだけど…

Hello one more time my sweetie Shin! 😺💕😘 Today is a really wonderful day! Two vlives a day! When we will see you my dear Shin in vlive? 😻😃😋💝 I miss you! 😉😚💕💕💕
🇷🇺

Annyeong master shin-kun

How are you?
Your so busy this few days
We miss you already

Take care always
Fighting
Ajah
😍😍😍

シン君shineあんにょんheart04
ギリギリで間に合って着席~💧
明日、大変なお仕事なので
元気주세요~bearing

항상 신중하게 신, 우리가 너무 그리워.
우리는 필리핀에서 당신을 사랑합니다. ❤❤

PH CandY はあなたを愛しています!

シンくん💕

ギャーシンくんまだ うちのネコ🐱のしゃしん
おくってなーーい😅
ももっていうの。。😆
いずれ おくりま~す🙋

今夜のラジオもたのしみにしてるね~😆

Today is tuesday again its Shin time. Although its a bit late but still I want to talk to you.
How are you? we saw you in airport, are you going to Japan? You are so busy lately I hope you are doing fine. Please take care of yourself.

Today, CandY so happy because of so many things that happened, fancafe, vlive, relay single project, updates in instagram etc. we are so happy right now. 😍 Thank you so much.

We are looking forward for your turn to release your song CandY so excited for that. ❤❤

So good night Shin-kun till next tuesday again.

I love you.

Eden
Philippines 🍬

Hello Shin! How are you? I hope you are always doing and eating well. Please always take a good rest and take care of your health. Stay warm always~

I really miss you so much. And also cross gene. Hope to see you together the soonest with new music that we will enjoy together. I love you so much 😘❤ 너무 너무 사랑해요

Love from Philippines 🇵🇭❤

Hellooo!!

How are you oppa!!!
Send my regards to Sangmin, the song really give us a Last Song Syndrome. It's still playing on my mind. Hahaha


Yongseok and Sangmin do their vlive today. So glad. It's been a while.

Take care always Shin!!

Lots of love from Philippines!

シン君 あんにょん😊
今日もラジオ楽しみにしています✨
KENくんと変わらず仲良しさんなんだね😆
早くシン君に会いたいな✨💕

원호군 안녕하세요.
오늘밤두 30분 함게 보낼수 있는게 너무 고맙고 기대할게요.
힐링 받을수 있는 소중한 시간을 줘서 고마워요 😘
좀 있다가 봐용 (@^^)/~~~

Shin I just want to say that I love you so much and I miss you. I hope you are ok. Take care of yourself.💗😘😘

シンくん💕

今日は恋愛相談ですか!😊どんな回答するんだろう?楽しみです💕

私もKENちゃんに抱きしめられたいよ~😄キューティーエンジェルは元気なの?また3人仲良しの姿見たいです😊

今日も楽しみにしてます😊


スタッフさん!
「しつこい」笑いました😆👍

まぁちゃんでした⬇️

SHINくん こんばんは。
フレディマーキュリーね!
ボヘミアン・ラプソディみたよ
SHINくんはみましたか?

今日は焼きそばじゃなくて、ラーメンなのね😊
どんなお味かな?

こんやも たのしそうで、 いまから わくわくして まってるよ✨

VIXXのKENくんとのエピソード、ほっこりします(*´꒳`*)💗
いまでも なかよしなんだね♫

アンニョン。ウォノヤー!
インスタの更新もお願いします、
セヨンさんもヨンソクくんも
舞台の出演者と一緒にインスタに写真あげてます

いろんな作品に出演すると
仲良しの輪が広がって良いですねheart04

ウォノヤーも舞台やドラマの共演者と
良い友人関係ですね、happy01
コメント楽しみです。


シンくんこんばんは🌃✴

壁ドンとフレディー・マーキュリーさんの まね、
気になります😂

今夜もたのしみにしてますね!🌼

うぉのくん💓あんにょんで~す🙋
待ってました火曜日!
今夜も楽しみにしてま~す🎵

うぉのくん元気ですか?
風邪😷引いてないですか?
体調に気をつけて過ごしてね😊
私は先週、体調悪くて病院ばっかり行ったけど、ばっちりラジオは聴けたし、今はもう元気になりました👍
今夜もラジオ聴いて元気もらいます😁💕
またのちほど~🙋💖

今日もシンくんの素顔ありがとうございます♡

コーン🌽ちゃんとなりちゃんの話楽しみにしてます~catdog

きょうはどんなこときけるかな? たのしみにしてます(^-^)
かべどんもきたいしてます♡∞

コメントを投稿