fyb_switch_to_sp_js

« 2018年8月20日月曜日だ〜〜〜 | メイン | シンくんお疲れさま〜〜〜〜 »

2017年11月28日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

先週のウィンくんの質問はまともでしたが、昨日の質問は・・・。

シンくん、どんな風に答えるのかな?笑

今夜はシンじいさんが、韓国の最新冷蔵庫について話してくれます。そして酔っ払いシンさんが

韓国のおでんについて酔っ払いながら話してくれます!!🍶

サンチェクはシンくんがドラマの撮影の合間に韓国で散歩してくれました〜

1511336176106

今日、ドラマ「20世紀少年少女」が最終回を迎えました。見れた方はいかがでしたか?

感想送ってくださいね〜

shin@fmyokohama.jp

役者としてのシンくんの意気込み、そして朝ごはん何を食べているか 話してくれてます。

最近「青い海の伝説」を見てファンになった方、増えてますね。

嬉しいですね。シンくんが一番嬉しいと思いますが!!

<シンの素顔>

夏まで、この番組を収録していたスタジオは、シンくんの憩いの場所でした。

そこにあった机にシンくんが自分の名前を書きました。

「シンのせき(席)」シンくんらしいです!

愛情あったスタジオはもうないけど、夜のチューすDAYは、これからも続きますので

みなさんの愛情をこの番組に捧げてくださいね〜〜〜〜

シンくんが書いた後に、ウィンくんもサイン書いてました(負けず嫌いなんです笑)

Dsc_0128



コメント

このスタジオがなくなっちゃったのは、とっても さみしいです(;_;)この“シン君のせき”はどうなったのかなぁ~
もちろん 夜のチューすDAY に あいじょう ささげます(o^^o)♡

안녕하세요 신오빠~! (≧∇≦)b
Happy Chuusday!!
How are you doing?? I hope you had a great day, eating healthy, staying warm and most of all happy and full of
love just like as always 😄💕

Oh and tonight we'll be able to listen with your 2 personas again haha I'm looking forward for it~ and aaaahh Oden!! I remembered your instagram post before which made me really curious about it and when I saw what's with it I really craved for it 😭😍
That place look wonderful 😊 I hope you enjoyed when you went there~ well Im sure you did~!

Right today is the last episode of '20세기 소년소녀' aaahh time flies so fast!! It seems like yesterday when I watched the pilot episode of the drama~ I haven't watch the new episodes yet since im really busy with my Finals exam as the end of my first semester for this school year is already coming ㅠㅠㅠㅠ and we're bombarded with alot of stuff to do which is kinda inhumane :/ sigh sorry for this I just want to get this all out of my chest 😅😢 but thankfully its Chuusday today and I'll be able to relax and listen to your voice even just for a short period of time it matters to me~ so im very thankful for your program ^^ anyways, Im sure the few remaining episodes that I left to watch is great just like the past episodes so im very excited for it 😄💕

Oh I want to know more about your enthusiasm with acting~ I love listening to people talking about their passion! I think 신오빠 truly loves his acting career since it clearly reflects through your acting 😍😄

I love you so much~!!
Keep on believing in yourself and fighting! I'm forever proud of you 😘♥️

シンくん、スタッフさま こんばんは。
スタッフさーん、シンくんに あたらしい せきを つくってあげてください。
おねがいします。「シンくんの せき が なくなったぁー!」って スネちゃう、もしくは ないちゃう?かも しれませんよ!

こんやも ごうか しゅつえんじん で たのしみです(^○^)
かしゅ、はいゆう の シンくんも もちろんですが、DJシンくんも だいすきでーす!(*≧∀≦*)

シンくん💕
ドラマさつえい おつかれさまでした✨ たくさんの人が また シンくんの みりょくに ほれたと思います。かぞくおもいの 사민호くん、すてきな やくでしたね💓またあたらしいシンくんの ちょうせん、たのしみにしてますし、おうえんしています!

ラジオのスタジオ、私は行ったことないのに なぜかかなしい〜😢笑 あたらしいスタジオでも、ひきつづき たのしいチューすDAYを よろしくお願いします!私にとって、シンくんのラジオがない 火曜日は火曜日じゃないので!!すえながく よろしくお願いします👍🏻

シンじいさんと酔っ払いシンさんの話、シンくんが前にUPしたインスタの写真を見ながら聴くね❗️😁
サンチェクは韓国の中華街かな❓🇨🇳
ちょうど今日、シンくんは朝ごはん🍚食べるんだろうかと思っていたので、グットタイミングで答えが聞けて嬉しい(^-^)
そして、「シンのせき」の落書きカワイイ☺️💕
これからもシンくんのために、愛情をチューすDAYに捧げま〜す🙋🏻❤️❤️❤️

I love you so much Shin, congratulations again for your drama! How are you lately? Can't wait for tonight's broadcast!

At difficult times, when a member of my family is dying, I'm so thankful I have Shin and Cross Gene. You always have the best timing. I'm looking forward to today's broadcast as well. Take care of yourself, Shin.

Thank you for always cheering me up when I need it

Hi

Tonight sounds awesome as always.. Shin always gives us the best quality entertainment. And both Grandpa Shin and Drunk Shin in one night.. what did we do to earn this blessing..

Is it crazy that I am most looking forward to hearing what you eat for breakfast? Maybe its just that I am happy to hear that you eat breakfast, lol.

But also your enthusiasm as an actor as I am so glad that you have found that after all this time. You always had it in you and I waited to see you act again.. and it happened.. its funny because I also waited to hear JG sing again, and that is happening too. All the good things are worth waiting for.. even if it takes years, it is worth the wait. Like Cross Gene's comeback.. I am certain it is worth this... long... long... just a little longer wait.. There is still a comeback right? Y'all promised "끝이아니야" so I am holding you to it..

Ah The drama - I am enjoying it. Its different to the usual and that makes it interesting.. Obviously there is the main couple which is cute and perfect and fated and yay, but there is this other couple i really like.. They're cute and adorable while being imperfect and different that its almost like they're from two different cultures, lol. And I love watching how they work it out together for each other.. That kind of love wins in the end relationship. I think its beautiful.

I relate to the female of it too, lol. There was one part last night omo, she grabbed another ladies arm and then just stared at her hand, horrified.. I have had those moments.. where you just look at your hand thinking "What are you doing! Put that down"... and then you end up eating the chocolate anyway. lol.

Shin's Sa Minho is my favourite though of course. I look forward to how his story concludes tonight. My guess is he got a job, because the pink hair did run away. T-T I shall miss you, pink haired Shin Won Min Ho...Best 4 months ever.. lol.

ok.. I should go..
I will comment again later after the show.
I love you so much

シンくん🙋こんばんは!
今夜もラジオ楽しみにしてます💕
シンじいさんと酔っ払いシンさんが
でるんですね(*^^*)なんてごうかな📻🌟だ!!!
きのうの、よるごはんと、きょうのあさごはんは
おでんでした🍢🤣🤣🤣
こんやも、ききますね〜ヾ(*´ω`*)ノ

アンニョン、しんくんドラマの撮影が終わって
ゆっくり休んでますかhappy01

韓国は何回も行きましたが、しんくんのサンチョク聞いてrun
場所が想像できるかな・・movie

BZZAで観た・よっぱらいしんくん&しんじいさん
思い出して・・想像しながら聴いてます!(笑)heart04

Anneyeong Master shin-kun
This is I'll been waiting for. It's ChusssssDayy. We really miss You oppa. And ofcourse the Crossgene . I hope you doing well And also eating well. I really miss the Cross Gene I hope they comeback soon and have a new song. LEader shin we really miss you and Cg ofcourse.. We are CandY fans

シンくん♡♡
サンチェクのしゃしん、かわいい😊❤️
中華街(ちゅうかがい)みたいなところかな?
今日は、シンじいさんと酔っぱらいシンさんも楽しみにしてるね😊

つくえに書いた「シンのせき」ちょっとせつないけど、かわいい😊💕よこはまのスタジオでもたくさん思い出をつくってくださいね✨

それから、ながいドラマのさつえい 最後までおつかれさまでした☺️💕
まだシンくんの中にはミノくんがいるのかな?
またラジオでドラマのエピソードもたくさんきかせてね!
今日でおわりなんてさみしいけど、さいしゅうかい楽しみにしています😊

Annyeong master shin-kun

20th century boys and girls are so good, amazing and so nice to watch.
Mix with love for opposite gender and for the family its make u feel happy.
Sa min ho as a brother oh my your so "mataray to your ate" hshaha
All in all the drama was great congratsssss

Leader shin we miss u ang cross gene....

More update with the group plz
We love u
More love Candy's
Aja fighting
😍😍😍😍

신군 안녕〜❤
今回は、よっぱらいシンさんとシンじいさんの話しが聴けるんだね😆 どんな感じかな? ちゃんと説明できるのかな?って心配しちゃいます😅 😜 サンチェクは…さむい中撮影場所の近くを案内してくれるんだね😉 ドキドキ💓

そしてドラマは今日で最終回だね😢
사민호に会えなくなるのは寂しいです😔😭
では今夜も時間まで楽しみに待っています😊💓
❤❤️원호 사랑해❤️❤️😘😍

신군 💕안녕 하세요😊
드라마 촬영 수고 하세요 ❕🙇

ドラマ😢見れなかった。
早く日本でも見れるといいなー。
食べてるシーンだけ😁✌👀
最終回どうなったのかな?。。

韓国の方も。かなり
寒そうですね?
寒いときは。🍲🍶に
限りますよね?やっぱり。
日本との、違い早く知りたいです😁
シンくんは、
おでん🍢と すき焼きだったら
どっちを選ぶのかな?。。。
シンくん。日本酒の
熱かん飲んだことありますか?。
美味しいので、是非🍶❕❕❕

シンくん。今
黒髪?ピンク???
ピンクも好きだけど。。
黒髪 シンくん 大好きだよ💕

シンくんの歌聴いて
毎日、会社行ってます。🚙
항상 멋전 곡 고마워요 🎶
신군의 읏는 너무 좋아해요 💕💕
신군의 읏는 얼굴을
보면 피곤함도 사라져요 😊
매일 즐겁고 행복해요
해상 행복을 고마워요 🙇

반짝 반짝 신군✨
일 정이 바빠서 힘드시겠기만
건강에 조심 하시고 힘내네요 😊❕

라디오 📻기대되요 😉💕
スタッフの皆様
シンくんが机に書いた
貴重ないたずら書き?
写真アップありがとうございます🙇❕
シンくんの素顔。。そのものですね。😊
本当にありがとうございます❕
これからも、宜しくお願いします🙇

シンくん、アンニョン💕

ドラマのさつえいは、もう終わったのかな?
長い間、おつかれさまでした😊
少しは ゆっくり休める時間があるのかな?

今日のラジオは、シンじいさんに、よっぱらいシンさんが出るんだね😃
れいぞうこと、おでんの話、楽しみにしてます🎶

シンくん、朝ごはんに何食べてるのかな?
コーヒーだけ、とかかな?

今日のラジオも楽しみにしてるね🎶

シンくんあんにょん☆

산책~o(^-^)o
「おでん」で おもいついたんだけど
韓国で サンチェクするとき
食べあるき
してほしいな!
おいしい 食べもの
たくさん しょうかい してください~♡

シンくんの すきなスタジオ
なくなったんですね
さみしいけど
あたらしい場所で
たのしいラジオ たくさん つくって くださいね♬

こんやも たのしみに してます♪♪♪

こんにちは

シンくん、お元気ですか?
今日はコーヒーを何杯飲みましたか?
ただ今眠中です(笑)。
仕事をしてるのに目がどんどん重くなってしまいます。
外も曇中です。
最近雨がよく降ります。
韓国の天気はどうですか?

ドラマがそろそろ終わりますね。
やっぱりちょっと寂しいです。
撮影はもう終わりましたか?
仕事頑張ってね💕

また今夜


シンくん♡

シンじいさんと
よっぱらいシンさんは
なかよしなのかな?
きょうはきょうえんは
あるのかな?

楽しみにしていまぁす(๑˃̵ᴗ˂̵)

ドラマも
寒い中、ほんとうに
お疲れ様でした♡
ラジオで
またドラマのお話ししてね〜

SHINくん안녕\(^^)/heart01
今週も火曜日がやってきましたーdash
毎週ラジオ前にみてる ドラマも今夜が最終話crying
早いなぁ ピンク頭のSHINくんも今日で😭さよならかな👋
今夜はとても楽しみにしていますhappy02

酔っ払いシンさんの🍢の話 気になる~bleah
今夜の私の夕飯はおでんです(笑)smile
delicious🍢

シンくん안녕!日本でも最近ますます寒くなってきました❄韓国の冬にはかなわないけど(*´ω`*)
韓国のおでんって日本と違うのかな??日本の中でも住んでいるところによっておでんは変わります☆私の地域では、お味噌で煮込んだり、お味噌をつけて食べます!!とっっても美味しいですよ!!私の住む地域では豚カツにも、串カツにも、なんでもお味噌をつけて食べます( ´艸`)今日の放送も楽しみにしています📻

SHINくん♡あんにょん♡

今日、ドラマ最終回ですね〜
毎週、楽しみにしていたので
すごく、さみしいです(´・ ・`)

先週、SHINくんが言ってたように
「イケメン青果店」から
ドラマみなおしています。

次回作も楽しみにしています(* ॑꒳ ॑* )⋆*

Radioの収録スタジオなくなって
しまったんですね…
SHINくんにとって思い出が、
いっぱいの場所だったと
思います。

韓国のサンチュク
楽しみにRadioの時間
待ってますね♡

韓国の最新冷蔵庫🤔どんなだろ
そして、おでん…食べたくなってきました!
20세기소년소녀今日で最終回寂しいです。可愛い사민호観れなくなる。

また次のシンくんの役を楽しみにしています!
今日ドラマ、ラジオ楽しみにしています!

コメントを投稿