fyb_switch_to_sp_js

« 今夜のウィンウィン | メイン | 今夜のシンくん »

2017年2月28日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜はシンくんのジャングル仲間がゲストです。

もうバレてしまっていると思いますが、カンナムくんです。

韓国で大人気で日本でも活動している、あのカンナムくんです。

「ジャングルの法則」でシンくんとカンナムくんが何をしたのか気になりますが、

そのへんの話は、まだ出来ないので、2人の絶妙なトークを楽しんでください。

1488255928573

左の方は、ジサンリョルさんです
ジャングルの法則に一緒に出演した
韓国でも超有名な芸人さんで、大先輩!です。

今回はカンナムくんがどんな人かがわかります。

(カンナムくんは韓国では大胆ですが、本当に真面目な人です)

そして、シンくんが「White Mind」がどんな曲か翻訳してくれます〜

あと京都に行った時の修学旅行の思い出も話してくれますよ〜

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.co.jp

コメント

신군 안녕하세요.

강남씨와 잘 어울려서 재미있었서요.

정굴 선배님 라디오 나왔던것도 들었던데
순간적으로 답하는 모습 재미있고 많이 놀랐서요.
한국도 고정 하나 있으면 좋겠다.

앞으로 한국 방송 개속 많이 나왔으면 좋은데.
크로스진도 방송 나오는 기회가 많아지기 바래요.
예능도 노래도 그리고 연기자로 많이 볼 수 있기 바래요.

이번 노래 멋있어요.음막방송도 막방가지 화이딩

Hi Shin :) how are you? How's CROSS GENE? I've learned you took part in the show "Law of the Jungle"... I hope you had fun, enjoyed your time and gained lots of experience! Experience is always important :) Looking forward to watching the show, hope it will be very successful and make you even more popular!!! Thank you for your dilligence and talent!!!!
See you soon~

カンナムくんがゲストww楽しそう♪( ´▽`)
ジャングルの話しは まだ聞けなくても絶妙なトーク楽しみです❣️
おしゃべりなカンナムくんばかり話してそうで心配だけど😆
大好きなWhite mind の翻訳もうれしいです💕

カンナムくんとのトークめちゃ楽しみ(♡>艸<)
すごくたくさんしゃべるイメージなので、シンくんがちゃんとしゃべる時あるのかちょっと心配です😝

シンくん、アンニョン^^
今夜はカンナムさんがゲストなんですね!!
ジャングル話、少しはしてくれるのかな??
二人の絶妙な?トーク、楽しみにしています♪
もちろん、オンエア曲も!!♥

シン君shineあんにょんheart04

今夜の📻はカンナム君がゲストなんだね
カンナム君の持つあの空気感…lovely
大好物ですgoodgood
あ、いやいやシン君が1番shineだけどね(笑)
内容がまだ㊙ということは伏字(ふせじ)トークになるのかな
wwwwwhappy02
"White Mind"の翻訳もしてくれるんだね
お勉強頑張ります(^▽^)ゞ
"Black or White"はもちろん
"White Mind"のシン君の声notes
本当に好きheart02heart02

早く生シン君、ナマCROSSのメンバーに会いたいなぁ…

でも、今は飛べないから日本(広島)で全力で応援するよ💪

あと…30分
早くこ~いsign03

シン君こんばんは!
今夜はカンナム君がゲストなんですね😆ジャングルではどんな事をしたのか気になるけど今夜は2人の絶妙なトーク楽しみにしています♪(๑´ㅂ`๑)♡*.+゜

シン君 こんばんは^^
今日ちょうどお昼休みにWhite Mindを訳(やく)してたんだ~♪どこまで合ってるか確認できるかな?
シン君ソンセンニム…よろしくお願いします!!

シンくん💕
この写真、カンナムくんの方がメーンで写ってる!センター譲ったらダメだよ?😅

今日はどんな事が聞けるのかな?
楽しみにしてます😊

シンくんの火曜日がきたぁ〜(о´∀`о)

今夜はカンナムくんが来たりジャングル話とかWhiteMindがどんな曲か翻訳してくれたり。そっかぁ〜修学旅行で京都に来たことがあったんだね!どんな話を聴かせてくれるのかなぁ〜今夜も聴き逃せない30分なのは間違いなしだぁ(^ ^)楽しみ♪

Konnichiwa Shin-kun~~ Im really excited to watch you in laws of the jungle ^^ i know you really did great on the show and i really can't wait to watch it aaaahhh!!

Anyways, I still listen to white mind, black mind and black or white literally everyday and i still love every second of the songs!! Cross gene's songs are the best everrr CandYs are so proud of you guys! Your performance on music shows are always perfect! Thank you so much for all of your hardwork!!

Always eat healthy foods okay? And rest well properly and don't stress too much! Sending all the love from Philippines!! 💗💗😘💋

Shin-kun, hello!
Looking forward for Chuusday tonight!^^
And finally you have personality Instagram. Yay!^-^

I'm so proud that I'm CandY every time I watch your performances.
Yesterday you really enjoyed at Arirang Radio, right? I was so happy when I saw your smiles. I enjoyed your show too. Thank you!

I hope you are all doing well!Please take care of yourself.

Love from Russia!

See you later~♥

신 I really love you I wish you the best of luck you and cross gene💕🙏I hope I'll meet you soon if I do please remember me I'm Almaha the fan who loves everything about you 😩😭💕 an Arabic fan شين احبك أتمنى لك السعادة 🙏💕🌻

今日はカンナムくんがゲストで来てくれたんだね。ジャングル🌴以外(いがい)の話ってどんな話になるんだろう。TAKUYAくんの話も出てくるのかな?😁

TV📺出演、ラジオ📻収録、サイン会✒など忙(いそ)しい日が続(つづ)いていてSHINくんの体調が心配です。睡眠💤(すいみん)はきちんと とって下さいね。😉

Instagramのオープンありがとうございます。😍SHINくんからたくさんの元気をもらってます。✌UPするのを楽しみに待ってますね。o(*⌒―⌒*)o

シンくん アンニョン( ˆoˆ )/
明日から修学旅行(しゅうがくりょこう)でGuamに行きます。
朝4時におきるけどシンくんのradioが聞きたいので頑張っておきます(笑) カンナムくんとの会話も楽しみにしてます。

キターーーー!! 今晩のチューすDAYはすごく面白そうですね~ White Mind大好きですよ,聞くと心がすぐ安心してます。 カンナムさんも楽しみです! ラジオ放送に会いましょうね~シン君!

シンくんこんばんは。
一週間がとても待ち遠しかったです。
ゲストのカンナムさんとのトークが嬉しいです。
white mind翻訳と修学旅行のお話も楽しみにしていますね。

シンくん😊
今日もおつかれさまです💕
音楽番組やサイン会のようすを日本から見て元気をもらっているよ☺️シンくんがほんとにかわいくて、カッコよくていつも泣きそうになってます。゚(゚∩´﹏`∩゚)゚。💓
今日はすごくつかれてるので、早くシンくんの声がききたいです🍀カンナムくんとのトークはすごい元気がもらえそうですね!今日はどんな曲がきけるのかな〜楽しみにまってます😊💓

シンくん、今夜もたのしみにしてるよ〜(*^o^*)🎵

今日は、カンナムくんがゲストなんだね‼️
ジャングルの法則の話、気になります✨

Hello Shin heart04
I really like White Mind since the first time I listen to it and now I cannot stop listen Cross Gene songs. I love all of them! lovely
I'm excited to hear your story about Kyoto as I will go there next month~ What is your most memorable memories there? happy02
Take care and rest well despite your busy schedule.. heart01

しんくんあんにょん😆⤴かようびきた~❗⤴翻訳たのしみです😆どんな感じなんだろ~🎵はやくしんくんの声がききた~い😳そしてはやく逢いたいです😌💓にほんにきてくれるのまってますよ~😆きょうのradioも楽しみに待ってますね🎵


シンくん♡

連日の
音楽番組の出演
おつかれさまです♡

日本からリアルタイムで
シンくんを見て
応援しています^ - ^

そして
シャイなシンくんが
はじめたインスタ
とっても嬉しいです♪
たくさん写真
アップして下さいね

今日のラジオ
韓国の日本人と言ったら
やっぱりタクヤくんなので

ゲストのカンナムくん
どんな人か
すごい楽しみです♪


Hello Shin~
How are you doing? Hope you are doing great!!
I can't listen to your radio today because I'll be at work...
I work in a shop that sells beer and souvenirs.... Do you like beer? Czech beer is the best, you should try it! :D

Have fun!

HI SHIN!
i've been waiting for this day for too long. seriously! anyway. i want to see what you've done in 'Law Of The Jungle', and i just watched V LIVE - do you ship Seseok? (in case you don't know, 'ship' means liking or loving two people talk or do stuff together, in this case, Seyoung and Yongseok. #what_a_great_romance) (so do you ship them?) (^_-)
oh and I LOVE YOUR OFFICIAL PERSONAL INSTAGRAMS!! THANK YOU THANK YOU
wish me luck for my Chemistry test on Thursday!
oh, and what anime do you recommend to watch? have you watched 'yuri!!! on ice'?
will listen to your radio broadcast tonight! and will be here next week - bye! \(^o^)/

シンくんこんばんは(・∀・)今日は新曲の翻訳してくれるんですね!意味を知りたかったのでとても嬉しいです(*^ω^*)
私も修学旅行は京都でした!シンくんと同じような思い出かな?それともちょっと違うのかな!?楽しみにしています(゜▽゜)

コメントを投稿