fyb_switch_to_sp_js

« 今夜は2017年最初のシンくんの夜のチューすDAY | メイン | 2017年最初のKCのEDGEな水曜日 »

2017年1月 3日 (火)

今夜のシンくん

今夜の「青い海の伝説」特集いかがでしたか?

高層ビルのシーンは、高所恐怖症のシンくんですが、気持ちを落ち着かせるのに大変だったみたいですね。CROSS GENEのために頑張ったシンくんでしたnotes

やっぱりワイヤーをつけてないと心配ですよね。シンくんの命綱ですもんね。

そしてヘッドフォンはいっぱいもってるけど、テオは電子製品が好きでパソコンも

何台も持っているって言ってましたね。さすが天才ハッカーです

ジパンイのゲストは、チョ・ナムドゥ役のイ・ヒジュンさんのインタビューでした。

ナムドゥは、友情や愛よりお金が大切。でもそれは心に傷があるからなんですね。

そしてシンくんの初印象は、礼儀正しい。90度で挨拶をする

シンくん、挨拶をちゃんとする好青年なんですねheart02先輩これからもシンくんを

よろしくお願いします〜

イ・ヒジュンさんの好きな日本食はかつ丼でした〜〜〜〜

日本でおいしいカツ丼屋があったらリスナーのみなさん教えてください〜

shin@fmyokohama.co.jp

壁ドンはどうでしたか?

今年もシンくんの壁ドンでノックアウトされてくださいね〜heart02heart01

コメント

シンくん昨夜の新年1発目の放送素敵な時間をありがとうございました(o^^o)ヒジュンさんへのインタビューでは通訳しつつで大変だったと思いますが、スラスラと話すシンくんさすがでした。聞き取りやすかったです。ドラマのOSTが聴けたりシンくんのセリフもラジオで聞けるだなんて幸せだよ〜(^ω^)ヒジュンさん優しい先輩ですね。あいさつは90度のお辞儀シンくんらしい感じがしました。優しい先輩のみなさんに囲まれながらの温かな撮影現場が目に浮かびます。寒い日が続くのでくれぐれも体調崩さないように気をつけてください!来週も番組聴くの楽しみにしています♪


シンくんお正月も忙しいんですね😢
旧正月は家族と一緒に過ごしたり
美味しいもの食べたりして
少しでもゆっくりできますように💞

あの高いところでの撮影、
見ているこちらまで
ヒヤヒヤしました💦
高所恐怖症でも
自分を落ち着かせて
乗りきるシンくんは
本当にすごいです👏

ヒジュンさんの通訳を
淡々とこなすシンくんも
さすが!と思いました!😲✨
ヒジュンさん優しそうで
とても頼りになりそうな
良い先輩ですね!
残りの撮影も頑張って下さい💪

シン君HappyNewYear!!
今年も愛,健康,幸せ,夢がいつもそばにありますように願っています☆
どんなときも、強くてやさしくて心の温かいシン君がすきですよ!!!

カツ丼情報です^ ^

我が街 群馬では、カツ丼はたまごをつかわない
ソースカツ丼が名物です。

とてもおいしいですよ^ ^
群馬に来たら食べてみてね^ ^

シンくん^ ^ 새해 복 많이 받으십싱오

壁ドン 누나 사랑해요よかったです。
ものすごっく누나ですが😅

今年もクロスジン応援します^ ^

シンくん。お正月も休みなしで。。
ドラマ撮影。カムバのじゅんび。
体こわさないでね!

ドラマ撮影で。あんな高いとこで。
やっぱりシンくんすごいね!(^^)!
後90度で挨拶。礼儀正しい。。シンくん
普段から。だよね!?。確か。見たことある。。。
そんなシンくん😊好きだな。💖

壁ドン!!누나は、とても嬉しい💕
  ありがとう。

🎬さつえい大変だと思うけど。
頑張ってね!
앞으로도 응웬할게요 화이팅 !

SHINくん、새해 복 많이 받으세요✨
ドラマの話、楽しかったです♫
演技大賞、見ました!すごく、すごく緊張しました💦
シンくん、진짜 만찢남♡
カムバ楽しみにしていますね。
ドラマの これからも、とっても気になります。
今年も いい一年に なりますように😃

明けましておめでとうございます!

今年も、シンくんの活躍、crossgeneの活躍を楽しみにしてます(^-^)v

라디오 톤의 사랑해 누나 는...
뭔가 다급해보이지 않아서(?
더 좋았어요! 느긋하게 하는 고백이랄까요.
다정한 포즈의 희준 선배님과 사진을 보고
친해졌구나. 했는데 선배님 인터뷰가 여전히
어렵고 극 존칭인게 느껴져서ㅋㅋ
첫 만남 부터의 90도 인사도 그렇고
꾸준한 오빠 너무 귀엽네요 ♥♥
오빠의 일본어 통역 실력에도 다시한번
감탄합니다!

와이어까지 사용해서
그 높고도 무서운 곳을 올라가다니...
드라마에 대한 열정이 대단하네요!!
문의가 많았군요! 그만큼 많은 사람들이
오빠를 걱정하고 있어요!

촬영 대기시간이 길고,
조연의 캐릭터도 기반이 부족하고,
앞으로 어떤 전개가 될 지
아무도 알 수 없는 것 등 아쉬운 점이 많지만,
배우분들과 오빠는 충분히 잘 해주고 있어요!
힘들지만 기운내고 배우 스텝분들과 더
많은 인연 만들었으면 좋겠어요.
항상 응원하고 좋아해요♥
감기 조심하세요!

シンくん、おはようございます!

昨夜の放送、ありがとうございました♡(°´ ˘ `°)/

高層ビルのシーン、めちゃ凄かったですよ。良く頑張りましたね。偉いです😉👍CROSS GENEのために頑張ったシンくんやっぱり素敵です( ˘ーωー˘ )

私もCROSS GENEの為に何かをやりたいです。特に次のカムバックにたいして、MCDの1を狙います。これはiCandY達の本気のゴールです。一緒にカムバックの準備進めましょう~Fighting!
(*・ᴗ・*)و!

イ・ヒジュンさんは優しい先輩ですね(՞ټ՞☝カッコイイでクールな方だと思います。きっといろいろ教えて貰ったですね。2人とも、撮影頑張ってください。次のエピソードも楽しみです(o ̄∇ ̄o)♪

壁ドンは最高でした。私もヌーナだからちょー嬉しいです♪♥٩(●˙▽˙●)۶

またシンくんにメールを送ります。待っててね💕

それじゃぁ(๑ơ∀ơ๑)/またネ💕

P.S.
東京駅にあるみそかつのお店美味しかったですよー!!

しんちゃん!こんにちは!
高所恐怖症なのに、大変だったよね...(;´Д`)
ドラマ見た時、大丈夫かな?って心配になりました!
だけど、さすがシンくん!素敵です😳💓

ヒジュンさんはすごく良い先輩ですね♪
声が男らしくてかっこよかったです!

それよりも、シンくんはほんとにいつまでも礼儀正しくて、好青年なんだなっと感動してしまいました(*¯︶¯♥)

あんな爽やかに可愛く90°の挨拶されたら、(私がヌナだったら)ホントに可愛くて可愛いくて、可愛がって
しまうと思います(笑)

これからテオ君がどうなっていくのか楽しみですね!
今日と明日も見ます😝🙌

シン君今回もラジオ楽しかったよ〜\(*ˊᗜˋ*)/♡
イ・ヒジュンさんは声がいいですね!
ラジオで聞いて、初めてそう思いましたo(^▽^)o
シン君の時々放(はな)つ優しい声の低音(低音)が大好きなんだけど、ヒジュンさんはそれに続(つづ)く美声(びせい)でした!
そして、好きなたべものはカツ丼だったんですね。
どんぶりの料理は、外国の人に人気だってテレビでやっていたけど、カツ丼が一番人気なんだって(^-^)
カツ丼はお店によって色々種類(しゅるい)があるよ!普通のカツ丼に、サクサクトンカツのうえにたまごをのせるカツ丼に、たまごでとじていないソースかつ重(じゅう)とかみそカツ丼とか(♡´艸`)
東京にたくさん美味しいお店があるから、シン君がおすすめのカツ丼見つけてヒジュンさんに教えてあげてくださいo(^▽^)o

シンくん♡

ほんとうに
おつかれさまです♡
他に言葉がみつからなくて

やっぱり
お正月休みもなく
撮影やカムバックの準備
しているんですね(/ _ ; )

ねる時間ありますか?

高層ビルのシーン
はじめはCGだと思いました。
それとも
スタントマンの方の代役???

何度もリピートして見ちゃいました。

あのシーンの裏話をきいて
ドラマへの思いと
CROSS GENE への
愛を感じました♡♡♡

ヒジュンさんのインタビュー
リラックスした
シンくんの笑い声に
ドラマのげんばの空気感が
つたわってきて
あたたかい気持ちになりました。

シンくんのタイムリーな
思いがきけるラジオ📻
とても大切な時間💕
ありがとうございます。

今年もシンくんについていきます❣️

Your acting is best💜
The part that you and shi ah were in the restaurant and shi ah gave her photo to you was great.
I laughed a lot😹
all of your parts are best👌
You were so handsome in SBS AWARDS too😻
Happy new year🎊🎉
We waiting for cross gene comeback😿
fighting💪

I was happy to witness the first Chuusday of 2017, to hear Shin-kun's wonderful voice, to be happy due to the promises of CROSS GENE's upcoming comeback... ^^ all the teasing, honestly... The thing hasn't even started yet, but I am already excited to the max! Although I really wanted Shin-kun to relax at least for a few days...
I'm so glad you are a part of such a wonderful drama as "The Legend..." is.
Thank you for interviewing Heejoon-san tonight. I really love his voice, especially the way he says "Wonho" ^^ I hope the drama will reach the highest ratings so good luck Shin-kun, Heejoon-san and all the cast!
Gonna enjoy every single kabedon this year ~
Я люблю тебя, Шин.
Доброе утро~

hello I'm kimia I'm Iranian ..... I stady gerafic ...I love korea and love kdarama...I should actore in future and I need help its my id in insta : @_kimia_pk
help me....olz send massage and I toke u

シン君アンニョン♪( ´θ`)
2017年も、シン君のとりこです(≧∇≦)
知れば知るほどシン君の魅力にハマってしまいます。

ドラマ撮影だけでも大変なのに、その合間にレコーディングなどもしているのですね。ちゃんと寝ていますか?CROSS GENEのためならと、体をはって頑張るシン君の姿を想像すると、涙が出そうです。どんなことにもマジメに努力をして、まわりに気をくばれるシン君だから、誰からも愛されるのですね。

壁ドンで年初めからノックアウトされました(≧∀≦)

今年のラジオも楽しみにしています。体調をくずさないように、しっかり食べて寝てね( ´ ▽ ` )ノ

First, a little message for Lee Heejoon ssi: You are INDEED the visual of the conman trio & I LOVE your work in this drama ♥♥♥

Back to my oppa, aaaaah oppa! I still feel stressful thinking about you doing that scary scene of skyscraper! You are so strong T.T and you were thinking of CROSS GENE then? You are such an amazing leader I'm so proud of you T.T

Please keep on being strong! You must be very busy now, I just hope you don't overwork & rest too. Please eat well also <3<3<3

Shin seems like a very genuine and lovable guy ♡ I am rather envious of the people who will get the chance to meet him! >w< I hope you can feel my love from afar~ I have been following the activities of Cross Gene since last year and already I am very proud of you all. I hope to become like you and do the best in whatever I do ♡ Fighting! Never give up, we believe in you always~

シンくん、あけましておめでとう( ^^)人(^^ )
とりあえず!!壁ドン♡しっかり心に刻みましたwwwお誕生日の日に聞けてとっても満足(^з^)-♪ 今年一年がんばれるー!(笑)
シンくんにとっても飛躍の年になりますように!✨

シンさん、こんばんは~

今日もラジオ本当に楽しかったですよ~
ドラマ特集でドラマについて色んなことを聞かせてもらって本当にありがとうございます~
高層ビルのシーンを見た時みんなすごく心配しましたよ!「シン君はクロスジーンのためそこまで行ったんですよね!」と言う人が多かったんです!
シンさんもクロスジーンのメンバーみんなもクロスジーンのためになんでも挑戦しますしずっと働き続けますので私たちCandYも今回のカムバックに全てを出そうと思います。
頑張ってくださいね~私たちもがんばってますので~^^

イ・ヒジュンさんとのインタビューは本当に楽しかったです。
シンさんの初印象は「礼儀正しい」って言うことを聞いてはすごく誇りに思いましたよ。それはそうですよね。私もシンさんの礼儀正しさが大好きです。シンさんは礼儀正しいしファンの皆さんを大事にしてますし大好きですよ~
これからもこういう人でこのままでいてくださいね~

ヒジュンさんは日本語がわからないと思いますが、それでもここに書きたいんです。
ヒジュンさん、今日のインタビュー、ありがとうございます。本当に楽しかったです^^ ヒジュンさんはいつもシンさんのことを支えたり大事にしたりしますし嬉しいです。これからも私たちの大事なシンさんのことよろしくお願いいたします。
そして、ドラマを見ますが、ナムドゥの役をすばらしく演じているヒジュンさんはすごくかっこいいと思います。ナムドゥはいつもしゃべったりしますがセリフを覚えてるのが難しくないですか??って思ったところにヒジュンさんがシアターもミュージカルもやってる俳優でいると言うことを見てすごく尊敬しました。本当に大先輩ですよねm(_ _)m
私は韓国ドラマをそんなに見たことがありませんが、ヒジュンさんの演技を見ると「いい役者さんですね」と思いました。イ・ミンホさんもチョン・ジヒョンさんもそうです。こんないい役者さんの演技を見るきかいがあって嬉しいです。これからも撮影頑張ってください~~

シンさん、今年もよろしくお願いしますね~ シンさんは本当に凄い一年を過ごすように願います。ちなみに、私は強いですし壁ドンにそんなに簡単にノックアウトされないんで今年はもっと頑張ってくださいね~: P I challenge you : P (笑)

ふふふ~ 来週の番組もクロスジーンのカムバックも楽しみにして待ってます~
シンさん、おやすみなさい~ (*^^*)

しん君😚󾬏 今年最初(ことしさいしょ)の放送(ほうそう)たのしかったよ~♪
しん君のこえが、きけて癒(い)やされたよ(///ω///)💕
ドラマのOSTも聞けてよかったよ👍👍
ヒジュンさん、とても 話やすそうでしん君よかったね^^
いい先輩(せんぱい)にであえて…😊

壁ドン。。 ┣¨‡ (♡°ω°♡)┣¨‡

사 랑해 누나 ♡ 누나でよかった とおもったよ😆😆💕💕💕
明日のドラマも、すごく楽しみだよ~

風邪(かぜ)ひかないように撮影(さつえい)がんばってね~ 👋

Hi, Shin-kun!~ again me xd

You were looking amazing at the SBS Drama Awards. 너만 바라본다
넌 정말 Amazing, amazing~ㅋㅋㅋ

Oh, you were looking really amazing! I can't keep my eyes from you. I was happy spending the last day of the year with you, thank you so much. I'm so proud of you♡

I know you'll do good things and I will always support you with all of my heart. Eat well and take care of yourself.
I love you.♡

Hi!

It never surprises me to hear what an amazing person Shin is. Of course he is polite and has an amazing work ethic. I've seen it constantly over the years so I'm glad everyone else does too.

TaeO is very cool though. And very cute. Which sounds just like our Shin. That must be why I like him so much. Hehe.

I'm so very tired right now. I'm looking forward to LotBS again tomorrow. I am still hoping that someone as sweet as TaeO doesn't end up with someone as mean and manipulative as SiAh. He's giving me hope though, as he does not seem interested at all.

It's refreshing that he is so defensive of Cheong. She is very innocent in the world and someone is looking to protect her from the cruelty of it. But with Siah, she is the kind of person she tells Cheong that Joonjae is and it's not something I want to see having TaeO ending up as the fallback guy.

Ugh. This is why I can't watch TV very much. It makes me sad a lot. Because at the end of the day, this is how the world is.

Well, at least for me it was. Lol. So I'm a lot harder to impress now. You played Gummy last week and Shin's message was very beautiful and I've definitely listened, but there is a song by Gummy that I really understood a lot and that is 사랑은 없다. I still have a very hard time believing someone when they say I love you. I know what I feel, but people can lie so freely that it's hard to know what to believe... and if I can't ever be sure and can get hurt, I tend to choose to protect myself.

Anyway, I keep dozing so I should go to bed.
Thank you for an awesome show, as you always give us.
I'll write again soon.
Hope you sleep well tonight.


Heejoon-San! Thank you! When I see you all with our Shin-kun it makes me incredibly happy to see what kind and caring seniors he is working with. CandY all over the world care very much about our Cross Gene members and worry for them a lot. You may have noticed but our Shin-kun is pretty amazing and special. I think CandY are the luckiest fandom because of how we have idols as loving and big hearted as our Shin-kun is. But we can see that our Shin-kun is in such good hands with his cast mates.

You are all doing so well with this drama and I am enjoying watching it very much.

But really, Thank you so much. I just feel so much better knowing he has such amazing support from his seniors.

コメントを投稿