fyb_switch_to_sp_js

« 今夜は2017年最初のシンくんの夜のチューすDAY | メイン | 2017年最初のKCのEDGEな水曜日 »

2017年1月 3日 (火)

今夜のシンくん

今夜の「青い海の伝説」特集いかがでしたか?

高層ビルのシーンは、高所恐怖症のシンくんですが、気持ちを落ち着かせるのに大変だったみたいですね。CROSS GENEのために頑張ったシンくんでしたnotes

やっぱりワイヤーをつけてないと心配ですよね。シンくんの命綱ですもんね。

そしてヘッドフォンはいっぱいもってるけど、テオは電子製品が好きでパソコンも

何台も持っているって言ってましたね。さすが天才ハッカーです

ジパンイのゲストは、チョ・ナムドゥ役のイ・ヒジュンさんのインタビューでした。

ナムドゥは、友情や愛よりお金が大切。でもそれは心に傷があるからなんですね。

そしてシンくんの初印象は、礼儀正しい。90度で挨拶をする

シンくん、挨拶をちゃんとする好青年なんですねheart02先輩これからもシンくんを

よろしくお願いします〜

イ・ヒジュンさんの好きな日本食はかつ丼でした〜〜〜〜

日本でおいしいカツ丼屋があったらリスナーのみなさん教えてください〜

shin@fmyokohama.co.jp

壁ドンはどうでしたか?

今年もシンくんの壁ドンでノックアウトされてくださいね〜heart02heart01

コメント

Our Lovely boy!! Fighting 💜

hi Shin or Tae oh, ^_^
I'm your number fan from Philippines, first time I saw you as one of the cast in the Legend of the blue sea I was said to myself omg who's the cute guy ? your role as a super genus hacker is very nice on you. then I was very interested to watch every episode of the legend of the blue sea because of you my idol ^_^ you have a talent in acting even you're in a mad face you still super cute....fighting oppa ^_^ I hope you understand all what I say,,I'm sorry cause I don't know how to speak Korean and Japanese languages... saranghae oppa^_^ stay cool and healthy & take care always.

こんばんは~~
今日もお疲れ様です~
今日はどうでしたか?撮影楽しんでましたか?
夜にゆっくり休んで明日また頑張ってくださいね~
シンさん、ファイティン!!


Nado salanghae😚😚😛😛😛

Hi Shin won ho or Tae oh of Legend of the blue sea I am a diehard fan of you here in the Philippines I wish that you could notice me. I literally a gay. Wishing that I can meet you someday there in korea but after I graduated in college.I love you so much! I love it when you smile and your chickbone and the cuteness you have oh my I love it, really,Im trying to learn hangul so that when we met I will understand you)! :) I LOVE YOU ..................... I can't sleep when I can't see atleast 1 of your photo! please selfie more! :) saranghae Tae Oh (Shin won-ho)... By the way Shem Shem Shem is my name in facebook!

Saludos mi niño desde Ecuador sigue adelante y esperamos el regreso de Cross Gene suerte 😉💖

Hello, Shin~
How was today? Hope it was good. Did you enjoy the shootings today? I think you enjoyed. You seem very happy around your sunbae :)
Please do your best both for drama and comeback. We love and support you very much.
Hope you'll have a good night's sleep and will rest well tonight. Hope you'll have a good day tomorrow too :)
I'm looking forward to Cross Gene comeback..
I missed you and I love you :')

Aaaaah I loved this episode. I love it when TaeO isn't just making the scene look more attractive than it already is lol. Well as long as TaeO is happy. But while it's nice to just see him, it's even better to get to know him.

So he lives with Joonjae in a drama and he plays video games on shows a lot.

Am I thinking of Shin or Takuya? Hehe he

Did you eat well? Resting enough? Staying warm? Finding reasons to be happy every day? Please remember to do all of these. It's important that you are happy and healthy.

I need to sleep now though.
I hope to see more of you tomorrow
Uh. Today.
Night

シンくん、スタッフさま
明けましておめでとうございます。
いつも すてきな時間を とどけてくださって、
ありがとうございます。
今年も 放送を 楽しみにしています(*^▽^*)

シンくん、しつもんに答えてくれて ありがとう。
ビルでのさつえいは たいへんだったね(ToT)

ワイヤーをつけていても たかい所がへいきだったとしても、
こうそうビルの あのばしょに行ったら、
たいていの人は くらくらして目がまわると思うから
さつえいは そうとうのゆうきが いると思います。
がんばったね!!!!
テオのひょうじょうに きょうふは 1ミリも見えなかったです。
배우 신원호 すばらしいです!(^^)!

イ・ヒジュンさんが ラジオしゅつえんしてくれたこと
うれしかったです(^^)
シンくんのインタビューで、ヒジュンさんの人がらや
さつえいげんばの ふんいきが つたわってきました。

ラストにむかって さつえいがたいへんだと思うけど、
きんちょうだけじゃなく、さつえいをたのしんでね(^^♪

いつも おうえんしているよ(*^▽^*)

シンくん、E★K radioスタッフさま
あけましておめでとうございます。

新年早々から元気なシンくんの声が聴けて、幸せな気分になりました。
ありがとうございます。

シンくんとちがって、お正月はのんびり過ごしたので、仕事はじめがちょっと心配ですが、シンくんのがんばる姿を思い出して私も今年もがんばりまーす!!

スタッフの方々、今年もシンくんをよろしくお願いしますm(_ _)m

Hi Shin :). I hope you;ll read this. I'm not good at speaking Korean or Japanese. And try to understand my grammars, lol. I'm a fan of yours, your so cool. I think this day will be the showing of The Legend of the Blue Sea ep 14, can't wait to see how you act on that episode. tbh, I'm not a kpop fan before, but then I've seen you in TLOTBS and you know what?? You made me crazy :). I really really really love you. Take care always, muahh

シン君メッセージ読んでくれてありがとう😊とっても嬉しかったです‼︎しんくんはお正月もお仕事なんですね💦年末もレッドカーペット歩いていましたね🎶私も看護師をしているので、年末年始ともお仕事でした😭でも、シン君がメッセージを読んでくれたら、同じく年末年始も仕事と聞いて、前向きな気持ちになれました😌しんくんはメンバーや、ファンのために頑張っているんですね‼︎私もみんなが、少しでも元気に、健康に過ごせるように、頑張れて、誇らしくなれたし、これからも頑張っていきます‼︎来週の放送も楽しみにしています🐰


シンくん、
E★K radioスタッフの皆さま

あけましておめでとうございます
今年もラジオ楽しみに聞かせて頂きます★☆★

韓国語がまだ分からない私にとって、
ドラマ現場の様子や裏話、
役柄のお話などを聞かせてもらえて
すっごく楽しかったです!

お話を聞きながら
ビルの上でピースしている
写真を思い出しました。

1時間も励ましてくれたなんて
素敵なチームですね。

お二人の写真もとっても素敵です!

シンくん、CROSS GENE
2017年はどんな事が起こるのかな。
楽しみ♪♪♪

いつもありがとうございます。
これからも宜しくお願いします★

シンくん、アンニョン😊
今年はじめのチューすDAY、ナムドゥさんも来てくれて、たのしかったです😊
高層ビル屋上でのハッキング、本当によく頑張りましたね‼︎
ワイヤーをつけていたと聞いて安心しました!

SAF演技大賞で先輩方に90度あいさつするシンくんを見て、
シンくんがんばってるんだなあって、思いましたよ。
さいごまでやさしい先輩の皆さんと撮影がんばって下さいね‼︎
かっこいいテオ、期待しています💗
そうそう、テオとシアどうなるの〜〜⁇
気になるから、こんやのドラマ本番死守します‼︎

そして、ドラマ撮影のあいまにカムバック準備しているんですね。
あまり無理しないで、ごはんをしっかり食べて、からだを大事にしてくださいね‼︎
いつも日本から応援しています💗

P.S.
青い海の伝説OST、素敵な曲ばかりですね❣️
私は린さんのLove Storyがすきです💗

ドラマのビルの上は、ほんとにビルの上にすわってさつえいしたんだね😱
高所恐怖症じゃない人もこわいくらいだよね(><)
それなのに高い所が苦手なシンくん、ほんとにがんばったね(´・・)ノ(._.`)
えらいよ☺
OST特集もよかったです!
ほんとにOSTってドラマの雰囲気に合ってる曲が多くて聞いてて楽しいです♪
そして、壁ドンの言葉…
ドラマの中で言って欲しいセリフNo.1の言葉でした❣️
私の中で…
今日も(♥ω♥*)キュンキュン♡*゜でした😉

シンくーん💕
今年もよろしくお願いします。

今年はたくさんシンくんに会えますように。
CROSS GENE のライブに
たくさん行けますように。

今年もたくさん応援しまーす!

シンくん、カムバックのじゅんびしているんですね。たいへんかもしれないけど、がんばってね。ことしも、にほんで、クロスジーンに会える日をたのしみにしています。

私がおもう美味しいかつ丼は白菜というお店でチェーン店がいくちかあります!安いのにすごく美味しいです!!

I proud of you.

Sorry my bad english. I didnt write long sentence. I LOVE U VERY VERY MUCH. TAKE CARE OF YOU

Happy new yearr. I hope this year be good for youu

Shin Wonho Fightinggg we always love uu

Hi Shin kun. How are you. I like your tv drama. I actor skill very good. Fightinggg

Hello from Turkey. We love you so much

シンくん、ドラマの撮影の合間に、カムバックの準備してるんだね😃
忙しくて大変だろうけど、もうすぐ新曲がきけるのかと思うと、すごくうれしいな💕
でも、体調だけは、じゅうぶん気をつけてね💪

こうそうビルでの撮影は、すごく大変だったんだね😣
怖くても最後までがんばったシンくんを、そんけいするよ✨
さすが、CROSS GENEのリーダー、シンくんだね😆

イ・ヒジュンさん、またラジオに登場してくれるかな?
今日と明日はドラマが楽しみだな💕

コメントを投稿