fyb_switch_to_sp_js

« 今夜はシンくんの夜のチューすDAY | メイン | 今夜はKCのEDGEな水曜日 »

2017年1月17日 (火)

今夜のシンくん

シンくんの携帯電話の待受画面はスタッフが撮ってくれたテオの写真なんですね。

どんな写真か見てみたいですね〜

シンくんがハリーポッターに出演できるとしたら、ロンくん。3人のバランスを

とってくれるし、ハリーのサポートもするからという理由でしたが、シンくんは

ハリーと言うと思いましたが・・・。意外!!

仮面ライダーのフィギュアはたくさんありすぎて、数えてないみたいですね。

そんなにあるんですね笑

ドラマ「青い海の伝説」もあと3回ですか。まだ撮影は続いているのかな?

シンくん最後まで頑張って〜〜〜〜〜〜shine

チャラ男シンが答えてくれたのは、冬になるとパーカーやダウンジャケットのフードを

頭にかぶるのはおしゃれですか?

「おしゃれの人もいるけど イエ〜〜〜〜〜寒いからやってるよ イエ〜〜〜〜〜」

だそうです笑

そしてシンくんがジパンイで食べた料理は

ブテチゲ

ハム、豆腐、もち、麺がはいってます〜

1484140474739

そしてポッサム(豚の茹でた)

エビのソースで食べるのが美味しい〜pig

1484140471647

シンくん〜〜〜〜たくさん食べて、撮影頑張ってくださいね〜

1484622931821

「待たせたな、もうすぐCROSS GENEが戻ってくるよ」

また来週〜〜〜paper

コメント


今さらのコメントで
ごめんなさい。
先週もリアルタイムで
楽しく聞きました!

前にシンくんが食べた
カシミールカレー焼きそば
をやっと食べました。

すっごく美味しかったけど
辛かったぁ。

シンくんは辛いの苦手だけど、
韓国の方はもっともっと辛いのが
得意なんだなぁーと実感。

ブテチゲ、ポッサム
もすごく美味しそう!

これからも美味しいもの
たくさん教えて欲しいです。

親友さん
おめでとうございます。
なんだか嬉しいです。

仲良し素敵です★

Hello Shin! ^_^

Cross Gene's comeback teaser looks so promising ;A; You must have worked endlessly between shooting the drama and practicing for the comeback T_T Our hardworking shin-kun. Please get some rest once the comeback is done. You deserve so much, CandYs are working very hard to help CROSS GENE get their first #1 win on music shows.

As always, love you Shin. <3

Fighting!

It's already chuuuusday~~~~
I suffer lack of sleep but I have already passed through my last difficult exam by the time of the radio broadcast tomorrow so yay~~~

And I'm also waiting for wendesday and the drama~ My friend is so worried about Ho Joon Jae and Cheong and if they're going to have their happy ending, but I'm looking forward to see a certain hacker, flower boy, noona's dongsaeng and Mr. Headphones kind of guy in the drama and how he'll end up XD Well it's already known kinda, but still *Fufufu*

Take care oppa~ (It's the first time I call you oppa in this comment haha I usually tend to use it a lot xD You're my oppa long legs after all *fufufu*)
I love you SO much~ <3<3<3


Hey yo, Shinくん~~~
昨日ビッグバンHong Kongのコンサート行きました、
非常に良いショーでした!
私はShinくんの分も応援しましたよ\(^o^)/
すごい疲れました(>﹏<)
今寝る事が必要です(-_-) zzz

SHINくんドラマの撮影終わりましたか?
Cross Gene comeback fighting💪💪

これでわ、Byebi🤗🤗

Hi!

How are you today? I'm good. Although I haven't slept since before the teaser came out. Thanks guys lol... but even though I'm very very very tired, today was a good day. I did something very important that made me feel happy. I like making people smile.

Have you finished Legend now? I think it must be tiring to have so much to do at once, but then I've always been impressed by your stamina. There were times at the fanmeets i was surprised you stayed on your feet, but you did.. and you kept going too. Just when I think I couldn't admire your effort and dedication more, you always prove me wrong.

But then there is a joy in your face when you are performing... even if you are nervous. I love seeing how happy you are up there with Cross Gene and with the fans.

And we will get to see that again soon. I'm so glad.

But but i will still continue to hope you are getting enough rest..and yes I understand that I don't really have any grounds to speak when I haven't had any kind of sleep in the past 46 hours.. i hope though that since my words are so different from my actions that my feelings are obvious.

But i should sleep.
Chuusday today!!
I'm looking forward to it so much.
Well see you again later!!

Hi oppa! How are you?
The teaser today... I'M SO HAPPY T.T
It looks so cool and I just can't wait to see how the concept will be like cause I know it will be AWESOME yay~~~~!
Love you so SO MUCH!
Please take care of your self, oppa~<3<3<3

Hi!

Hoping your day was full of awesome. Even if not I hope you had reasons to smile.

I'm good. Really good. Teaser level good. Lol

It's getting very exciting now. I'm probably not showing it as well as i could right now but i am really excited for this.

Thank you all for this. It's not even here yet but I'm just so grateful for all your efforts again. I'm so blessed by it every time. I really can't wait to hear it.

I need to sleep.
Thank you so much.

アンニョン、シン君💕
comebackに向けて動き出していますね❗️
私も気持ちを切り替えるためにこの週末、テオ君の動画ずーっと見ました😅
最初はシン君とテオ君と混同してしまって感情を込めてみられなかったんだけど、
だんだんテオ君として見られる様になりました👏
私はシアヌナがとても気の毒で、感情移入してしまって
テオ君の良い加減な態度に腹立たしさを感じていましたが、
ドラマの流れとしてはハッピーエンドで良かったです❗️
それとも来週大どんでん返しがあったりするかな⁉️
ドキドキ💓
何回も何回も見ていて気づいたのですが、
テオ君とシアヌナのキスシーンは、テオ君、と言うか、シン君の為に書いてくれたシーンだったんだなぁと思う様になりました。
俳優としてのラブシーンを演じるチャンスを与えて下さったんじゃ無いかなぁ⁉️
シン君は本当にこのドラマのスタッフさん達や監督さん、俳優の先輩方に愛されているんだと実感しました☺️
シン君自身が掴んだ愛なんだよ👍💕
俳優としての初キスシーンは
ちゃんとテオ君のキスだったよ💋
だって、シン君がメンバーとするポッポは
もっと○○で、○○なんだもーん‼️
(自主規制致します😜(笑))
だからまだまだ引き出しはいっぱいあるって事だね〜‼️
ファンとしては乗り越えていかなければいけない壁だけど…😓
今回は超初級編って所でしょうか⁉️
大丈夫、大丈夫❗️
mission clearしました😉
ちゃんとついて行くからね、シン君😘
ドラマもあと1話❗️
そしてバラエティの海外ロケ、comeback…
シン君の身体が心配です。
少しでも休める時間があったら無理しないで身体を休めてあげてね‼️
大好きだよ〜💕シン君❗️
ありがとうね❣️アンニョン💕

いつも楽しく聞いてます。シンくんの選曲が大好き💕なんですが、アーティスト名、韓国語表記にしてもらえませんかーーー韓国語知らないみたいで、ちょっと嫌だし違和感感じちゃいます…

シンくん😊❤️
ドラマみましたよ(*゚▽゚)かわいいしぐさ、飛び蹴り、キスしたり、、、色んな表情の태오をみれてよかったです☺️💕
だけど正直、キスシーンは衝撃(しょうげき)でした!!😭😭
シンくんがとおくに行ってしまったような、、、、😂💔💔

でもでも、俳優さんとしてステップアップするには避(さ)けて通れない道だし、どんなシンくんも応援(おうえん)するってきめたから、我慢(がまん)します😭😭😭!!それにしてもシアヌナがうらやまし~😭😭😭

シンくん、ジャングルでもファイティン😆✨
2/8CROSS GENE come back👏🏻首をながくしてまってます(´∇`)💘

Oppa oppa oppa!
I've been so busy I didn't even find time to come tell you HOW HAPPY I AM ABOUT THE COMEBACK YAAAY~

But of course you're busier right now, I hope you're doing well!

Last episode of the drama this week T.T I'll miss Tae O oppa... (Can we not talk about episode 19? XD my friend and I watched Tae O-Siah scene while hugging each other and screaming o.o the two of us are very loud fans of yours *haha*)

Anyways! I'm so happy you're coming back, all 6 of you, I love Cross Gene so much T.T
FiGHTiNG!

Hi!!

What kind of day did Shin-kun have? Are you getting enough rest? So much going on for you right now, so I hope you are... not that I'm one to say anything, hello 3am.. lol. You're more important though.

I'm hopefully finalising all the extra work now. Since Cross Gene are coming back I need my free time back, haha. Still need to go get something done with my hair.. but i still haven't made up my mind on that either. I'm so bad at decisions it's ridiculous.

This is why i can't even pick a favorite food.. but then who can with so much good food to eat?

Even colours! I don't have a specific favorite colour. I have combinations of colours i like. Like pink+black and gold+blue.

Sigh.....

But there is some things that are just so good i love them most without question. Like... um.... Cross Gene...

And Shin.

Or wait.. even that took time..
Oh wow.. that's an interesting thought for this time of morning.

I will have to think on that more later. I'm too tired now.

Okay i should sleep.
Have fun today, okay!

今回2回目の投稿です。
カムバック報告受けていたけど、まさかこんなに早く発表されるとは(≧∇≦)カムバを知った時にラジオって良いな♬と改めて思いました。メディアではなくシン君の生の声で報告があった事にうれしく思いました(●´ω`●)

昨日はテオのキスシーンが受け入れられなかったと書いたけど、人魚さんの写真いっぱいある状態で姉さんに行って欲しくなかった(^_^;)そんなテオの設定に複雑だったけど、シン君の演技は年下男子を感じて良かったです(^_^*)←傘のシーンで純粋な表情で姉さんに駆け寄る姿がかわいかった♡来週のテオはどんな展開に!?楽しみにしています(●´ω`●)←この絵文字姉さんの前世に似てない?テオは前世登場ないけど、果たしてどうなるのか?想像がふくらむ1週間になりそうです(*゚▽゚*)

SHINくん、こんばんは。
プテチゲとポッサム美味しそうですね。私、辛いの大好きなので、いつか、辛くておいしい食べ物をたくさんおしえてくださいね。

カムバックおめでとうございます。CROSSGENEの歌って踊っているところが大好きです💖

ドラマ、あと1話になってしまいましたね。さいごまでテオくんを応援します❗

2月8日cross gene完全活動再開、
おめでとうございますhappy01
新曲ミュージックビデオは、movie
全員が演技してるとのこと・・
凄く楽しみです。heart04

라디오 잘들었어요~

컴백날 드뎌 공개됐네요~^^
드라마 촬영도있고 컴백준비 많이힘들텐데
몸 괜찮아요? 아픈데 없나요ㅠ?

누나너말야활동때는 한달동안 오빠 많이보고
하루하루 너무즐거웠고 행복하게 보냈는데
이제 일년이 다 돼가네요ㅇㅇ
이번엔 내가 취준생이라 못갈거같아요ㅠ
이제 공식팬크럽도 생기고 캔디가 됐는데 못가는게 너무 아쉬워요ㅠㅠ
오빠 처음만났을때 고딩였던 팬이 이제 취업해요ㅎㅎ
시간이 참빠르네요ㅎㅎ
빨리 취업해서 오바 찾아갈까요~~ ♡

アンニョン、しんくん…💔
はぁぁぁ😞
とうとうXデーが来てしまいましたね⤵︎
はぁぁぁ😞
あの〜、私はまだテオ君の例のシーンを見てないのですよ…
リアルタイムでドラマ視聴していなかったので、何だかファンの人達の反応がすごい事になっていたので、
「あぁ、ついに来たか」と…
でも、何だかそんな展開になりそうな予感があったので覚悟はしてないといけないと思っていたけど…
こんな感じならリアルタイム視聴して、
サラッとキスシーンを見届ければよかった…
シン君も台本を貰った時、
ファンの人達の反応がどうなのか気になったんじゃ無いですか?
メンバーの反応はどうでしたか⁉️
喜んでくれた❓
バラエティ番組の出演も、カンバックの情報も上がって来ているから
こんな所で足止め食らってる場合ではないな…
日本でもドラマが放送されるから
その時にしっかり楽しみたいからテオ君のキスシーンに慣れておかなくては😖
100回位見れば大丈夫かな…❓
動画サイトのテオ君キスシーンのアクセス100回分は私ですから❗️
チューすDAYで酔っぱらいシンさんが寝てしまって出演出来なかったのを、
意外と出たがりの酔っぱらいシンさんは根に持つのでは無いかなぁ?
なんて事は、今となってはもはやどうでも良くなってしまったよ💧
この週末にトライしますよ…
あぁ、気が重い💀
眠れない
休みで良かった…
アンニョン、しんくーん😭

Hey handsome...

How was your day? Bet it was kind of exciting. Well mine certainly was. My most favorite singers ever announced they'd be releasing new music on the 8th of next month. I'm so happy, you have to know how much I love this group. I missed them so much. You need to play their new song on your show when it comes out, okay? You'll do that for me, right? kekeke

Coming back on Seyoung's Birthday is pretty cool. Can you guys come back on everyones birthday.. I'm sure you'll work March out somehow. Like maybe release in Japan on Taku's and then China on Casper's.. see, that works.

Ha! I'm a genius.

So apart from Cross Gene blessing me with this amazing news, today I felt better to start with. Which is good. Got caught in the rain again at some point today though.. oh.. maybe that's why I got sick....

So, I'm a dumb genius..

I'm cute and funny though so that makes up for it, okay?

Actually everyone else says that. I'm pretty sure I'm not cute.. I am hilarious, but probably not how I planned. Unintentionally funny child pretending she is an adult. Yeeeeyy!!!

Ok. I'm going to try to sleep again.
I hope you have a really happy day today.

シンくん、キスシーンよかったです。
見た時は衝撃を受けましたが、シアを守るかっこいいテオの姿も見れてすごい素敵なシーンでした。

あの演技を見て、もっとシンくんのことが好きになりました。シンくんすごいです。

シン君、カムバックのニュース見たよo(^▽^)o
カムバックおめでとう!
♡(*´∀`*)人(*´∀`*)♡
CROSSGENEのシン君が見られる〜✧(*•̀ᴗ•́*)و ̑̑✧
うれしすぎて、楽しみすぎて今日からまた頑張れます!
楽しみにしてるね〜*・゚(ㅅ´ ˘ `)♡

신군 안녕하세요~♡

신군 정글에 가세요???
벨레가 많이……😓
건강한 모습으로 돌아와 주세요.(^^)/~~~


태오………………………………❄TTTT

ラジオ📻のコメントを書くつもりが、昨日の衝撃(しょうげき)😱で全部(ぜんぶ)ふっ飛(と)びました。😨

태오~💔💔💔💔💔

태오~😭😭😭😭😭

宇宙🚀の遥(はる)か彼方(かなた)に飛び散(ち)った魂(たましい)👼をSHINくんの壁ドン✋で、一気(いっき)に引き戻(もど)して下さい。

シンさん、おはようございます~~

今週もプログラム本当に楽しかったです。
またハリーポッターの話があってすごく嬉しいですよ~ シンさんがハリーポッターに出演するとしたらロンの役を演技したいと言ってびっくりしましたよ!なんか、ドラコ・マルフォイとかシリウス・ブラックなどを演技したいと返事すると思いましたので。まあ、正直に言うとロンだと返事したほうがもっと好きでした(笑) ロンは本当に素敵で本をはじめて読んだ時なんでわかりませんがすぐ好きになりました。ロンは頭がよくてチェスも凄く上手だったしユーモアもあったしもっと好きになりました(笑笑)

今週はチャラオシンかんも登場してくれましたね~ その子が本当に好きでしたよ。登場したらずっと笑いながら聞きますよ(笑) また来てくださいね、チャラオシン~~

シンさん、ドラマはよく頑張りましたね。昨日のキスシーンも本当に素敵でしたよ~ あと1回しか残りませんね。私はこのドラマが本当に好きで終わりが来ましたのでちょっと悲しいんですがどんなファイナルが起こるか知りたいです(笑)
みんな本当に頑張りましたね~ 本当にありがたいですよ^^

Cross Gene のカムバックは本当に本当に楽しみにしてますよ!! ちなみに、「정글의 법칙」 の出演決定もおめでとうございます~~ 体に気をつけて活動頑張ってくださいね~(*^^*)
これからもずっと応援してますよ~ じゃ、またね~~

ウンジュン君就職決まって良かったね♬シン君の大事な人のニュースに私も嬉しくなりました(๑˃̵ᴗ˂̵)シン君は『頑張ってしか言えなかった』と言っていたけど、辛い想いをシン君に聞いてもらえてウンジュン君は心強かったはず!!これからのウンジュン君の未来にエールを送ります٩(๑❛ᴗ❛๑)۶

昨夜のテオは衝撃的(しょうげきてき)な展開(T-T)
一昨日インフルを発症し、40℃近い熱と戦ってました!テオのキスシーンに熱がぶり返すかと思ったよ∑(゚Д゚)

ドラマ終わったらジャングルに行くとか?撮影疲れもあるのに過酷(かこく)な環境ロケは心配です。私もシン君と同じ山岳部だったけど、1週間は長いよね…そして、女の子と過ごすシン君に焼きもち焼いてしまう(● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾

SHIN&TAEOH님 GDM🤗☀️
きのうもドラマ見ましたよん❤️
そして 見てから なぜか ねむれなくて1時間しか寝てないのです💦
これから仕事なのに やばいよおお〜😭
寝れなかたので あのscene💋を40回くらいRepeatして見ていましたwwww

しょうじき TAEOH님が大好きな私には しょうげきてき🙈💦なsceneでは あったけど なんども見たら ひょうじょう とか ものすごく かわいくて💕 いとおしくて❤️
すごく美しいscene✨だなあ〜て思い感動しました😇
あのsceneは やっぱり きんちょうしたのかな??いろいろ聞きたいなあ〜🔥さつえいでのepisode また きかせてください🐵
SHIN님 本当よく頑張ってますね😀素敵です👏🏻👏🏻👏🏻clap clap
あと1話も楽しみにしています!
そしてラジオもカムバも❤️🙌🏻
ばいにゃー😸
仕事行ってきまーす🙋🏻

コメントを投稿