fyb_switch_to_sp_js

« ネクタイ | メイン | あったかいんだからぁ♪ »

2019年3月 5日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

sun今夜は、「君と僕の内緒話し」のコーナーがあります。

お題は「寒い時、自分の心をあたためてくれたこと」です。

どんなあったかい話しなのか、お楽しみに!!

シンくんがスケジュールを書いた、2019年スケジュール帳は、誰がゲットできるでしょうか???

taurus韓国旅行に行く方に、シンくんからアドバイスをしてくれます。

シンくんがタイに行った時、言葉と文字がわからなかったけど、そこから楽しみ方を

見つけたことを例に話してくれます。

heart01親子でシンくんファンで、はまっているそうです。

シンくん、自分の存在で毎日頑張ってくれている皆さんがいてくれて、喜んでいます。

karaoke今夜は、久々です。歌ドンがあります〜〜〜〜

シンくんにメッセージ質問ください

shin@fmyokohama.jp

1551754725991

leoシンの素顔>

シンくんは、このラジオをやる時、楽しいけど、日本語で話すことで、

全神経を集中して話しているみたいです。やっぱり母国語じゃない言葉で、

1人で話すのは、本当に大変なことなんですね。

だから話したあと、疲れるみたいです。でもラジオは楽しいみたいです。

QUEENの「エーオー」と言ってる時は、すごく楽しそうです笑

みなさんからの質問にお答えします。

*韓国では何月から何月までが同級生ですか?

シン「3月から2月です」 (日本と1ヶ月違いなんですね〜)

*シンじいちゃんが韓国でデートするならどこに連れてってくれますか?

シンじいちゃん「わしがいくならチムジルバンじゃ〜 さあいくじゃ〜」

コメント

I just want to say I love you..

Ohayo Shin-kun.
I can't sleep well these past days. I haven't visited your blog too forI was too busy with my work. I hope you are always doing fine. Stay strong and healthy. Cross Gene Fighting! Aishiteru. 😆💓

シン君、あんにょん😍
出先でも聴いてるよ~ん💕

きょうは、らじおのじかんに ぎりぎり まにあったよ❗️
まいしゅう、しんくんの らじおが たのしみです(*´꒳`*)💗
しんくんの こえに いやされる✨

こんばんは
お元気ですか。
私は Vi です。
日本語は[良く]話せません。
私はロシア人です。
ロシアにはたくさんのファンがいます
私たちは皆、あなたを愛しています。

むりしないで。
私はあなたがよく食べることを願っています
お休みなさい。heart

シンくん💕

ミュージカル出演決定おめでとう👏😊またシンくんのJが見たいよー!4月の終わりに韓国旅行を予定してたの😆行く日とシンくんの出演日とかさなってくれたらいいなぁ~🙏そしたら絶対に見に行きます!😊👍

って、ちょうど韓国旅行でのアドバイスくれるの?助かります😉

今日も楽しみにしてます😊

 シンくん안녕💝
やっと火曜日きたー😂まちにまった火曜日o(^-^)oワクワク
毎日車で。シンくんのうたきいてるよ🚙🎶
シンくんの声。うた。きくだけでも。。元気になるし
いろんなことがんばろとおもえるの😊。
シンくんは、私にとって元気のもと。💪
『CROSS GENE』『SHIN』くん。『원호군』にであえて、
ほんとうによかったです。ありがとう(*^^*)。

シンくん❕韓国での狂炎ソナタ出演けっていおめでとうございます。
忙しい毎日で、体調くずさないように気をつけてくださいね!!!

今日も、Radioたのしみにしてま~す📻💓

Hi♡

How are you? I hope you've had a really good day. Please always take the very best care of yourself. ♡

Tonight sounds full and wonderful. I'm looking forward to hearing you Although my laptop isn't working i have a substitute to use for the time being so i won't miss it♡

Utadon after a long time T-T I'm looking forward to hearing your beautiful voice singing once again.

Is work going well? I know you've done it all before but i still want to remind you that you really can do it! And it will be an amazing once again.
Please keep your head up and remember your power hehe.

I'll be listening tonight! And I'll be back after the show!
I love you so much ♡

Hmmmm... Now I'm sitting on my job and I want to go home very much... It will be one hour later... At home I can take some rest and listen CG music or stream MV... 😜😃🌸 I hope I could draw again...😻🌷💗 Who will be the next? Maybe you Shin? 😋😄💗💕💕

Hello my dear sugar Shin!!!🌹😃❤ How are you? French cake was oishi? Atashi wa anata to isshoni tabetai hoshi... Let me dream...Ha-ha...😋😊
What is a toy do you hold on the photo? 😏
Where do I have to check?😅
Did the spring already come to Nihon and Korea? We have a lot of snow in Russia yet. But it started to melt...🙀It is ice and water ander feet...iu... Maybe it will be snow again 😸
How is your filming now? Don't you forget to rest? Is it hard? Do you eat well? We all miss you very much! 😻😘❤❤❤ Love you! 😘😘😘💖🌹💗


シンくんこんばんは🌃✴

私にとってシンくんは
げんきの みなもと です😊
いつも がんばって
日本語で はなしてくれて
ありがとう💞
今日も楽しみにしてます!✨

Hi Shin! How are you~? I miss you so much ㅠㅠ

Please take care! Don't catch cold! Love you~ 💞

한국에서 狂炎 소나타 할꺼 같다.
한국의 관객은 팬들뿐만 아니니까 큰일 이네.
멋진 모습에 놀랄거야!
heart04

シン君 あんにょん☺️
シン君の日本語はじょうずすぎてついつい忘れてしまうけど、
母国語じゃない言葉で話すのは大変なことですよね😌
シン君はすごいです😊
私もシン君がいるからいろいろがんばれます✨
シン君 ありがとう✨
今日のラジオも楽しみにしています😊

今日もラジオ楽しみにしています♫
チムジルバンいってみたい자〜!🍓🍓🍓

シン君 あんにょん😊
シン君の日本語 いつもふつうにきいているけど、本当にじょうずですごいですね😊
チムジルバンも今度行ってみたいと思います。
今日のラジオも楽しみにしています😊✨

シンくん、안녕 💕

私もシンくんがいるから、色々とがんばれています💪
毎週のラジオがあるから、1週間がんばれています😊💕
日本語でラジオをしてくれて、ありがとう✨
これからも、ずーっとラジオききます😊

シンくんのにほんごが じょうずすぎて たいへんなこと わすれちゃうけど やっぱりすごく しゅうちゅうなんだね(^.^) そんなふうに がんばってるシンくん だいすきだよ💞

SHINくん
안녕\(^o^)/
今夜も楽しみにききますᕱ⑅︎ᕱ"💕

シンくんアンニョン(^ν^)
ヒーローポーズかな?カッコよくキマってる〜〜(^。^)手にはしっかり仮面ライダーだ!
やっぱりシンくんにすると日本語も外国語だもんね。神経使うよね〜。でもその難しい日本語をスラスラ〜と話ながらラジオで声を聞けるって嬉しいし繋がっていられるから幸せです。いつも素敵な放送をありがとうございます♪
今夜の内緒話はどんなのかなぁ〜。スケジュール帳も素敵な方に当たりますように!久々の歌ドン(゚∀゚)ドキドキ♪

Hello, dear Shin!

Are doing well these days? I hope that you are! My day didn´t start well today, I overslept. It doesn´t happen often to me, haha.

I´m looking forward to the travel advice for Korea. I don´t remember if I mentioned to you, but I had an offer to travel to China in summer this year, but the flight tickets were too expensive for me. I´d really like to travel to any asian country on some day, but to Korea or Japan the most! It might become reality one day, since in my work we often do kind of exchange programmes. Who knows :)

Oh, I passed another exam last week. Got thrid best grade. Not very happy about it, but I guess it was the best I could do with it, it was really difficult.

Okay, I´ll stop here. Have a great rest of the week, Shin! And congratulations to the musical in Korea!

💖💖💖💖💖💖

SHIN君 안녕😊日本語、上手ですよね。ラジオが、一番きれいな日本語に、聞こえます。言葉も、あたたかく、1日のしめには、ほっこりします。今日も、楽しみにしています。いやして、くださいね。💖

シンくん♡♡
久しぶりの歌ドン🎶😊うれしい〜🙌🏻💓
私も韓国のチムチルバンに行ってみたい❣️ドラマみたいに同じことをするのにあこがれてます☺️
日本語での 何本ものラジオ収録、いつもすごいなって思ってます✨
シンくんのあったかい優しい言葉に毎週元気をもらってるよ😊ありがとう❤️

원호 안녕〜〜❤️
SHIN、参上❣️😆
いつも日本語で📻話してくれて、ありがとう〜😘❤️
今夜もウォノくんの言葉&声をしっかり聴きますね👌✨
❤️❤️ 원호 사랑해 ❤️❤️

Hello my beautiful sunshine 🤗🤗 first of all you speak Japanese as if it really was your first language it's delightful to listen and the radio is very fun indeed😉 can't wait for your advices for those who planning travel to Korea 😎😉 by the way I love your haircut long hair suits you well😍 take care sunshine LOVE YOU!❣💖💖

コメントを投稿