fyb_switch_to_sp_js

« WIN WIN教えての正解は🍋 | メイン | ★★★★★ »

2018年8月28日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

beer今夜は、酔っ払いシンさんが登場します。

韓国式の乾杯ってあるの???

clubそして今回は、やきうどん〜〜〜食べます。

いなり寿司味です。間に合えば、シンくんと一緒に食べてみてください〜

売ってるかな???

シンくんのいなり寿司のこだわりも聞けちゃいます笑

Dsc_0569

1535431908877

sandclock今夜の悩み相談は、忘れ物をする人です。でもシンくんもするらしいから、悩みが解決するのか!!

そしてシンくんが好きな日本のアーティストが知れますよ〜

そして韓国のドラマで出てくる食事のことで質問がありました。

シンくんに質問ください

shin@fmyokohama.jp

cherryもう発表されましたが、シンくんの生誕祭の日にちをシンくんの口で発表しますよ〜

「SHINくんの生誕祭BZZA!Vol.3~SHINくん IN WONHOLAND~」
10月27日(土) 昼公演 15:00/夜公演 18:30
全労済ホール/スペース・ゼロ
※東京都渋谷区代々木2-12-10 (新宿駅南口徒歩5分)

birthdayシンの素顔>

シンくんの生誕祭楽しみですね。シンくん新曲を披露してくれるそうですが、

すごく張り切ってましたよ〜

ドラマやラジオ、雑誌のレギュラー、そしてCROSS GENEの活動など、

色々忙しいけど、シンくんは生誕祭の準備のために全力を尽くしています。

そうそう10月23日は火曜日なんですよ〜 何をしましょうね〜heart01

コメント

Shin! I wish you lots of luck for the birthday event! Make sure to get enough rest in between schedules and to eat good food ^-^. 愛してる~♡♡

シンくん안녕!
やきうどん、それも いなりずしあじ???
はじめて みました。
かんそう たのしみ!

わすれもの…というより、すべてに おいて わすれる…
ぜひ、あどばいす きかなきゃ!

せいたんさい、よっぱらいしんさんは またくるのかな?
どんな ないように なるのか いまから たのしみです!

シンくん💕

今日のラジオ📻楽しみにしてます✨
ジェスンくん今日もかわいかったよ~😍💗

シンくんあんにょん😊❤️

うどん持ってるシンくんの写真、うわくちびる(ᇂ👄ᇂ)かわいい!
今夜も楽しみにしています(*˘︶˘*)✨
生誕祭いきたいな~🙏🏻🙏🏻💕

シンくんこんばんは😊

やきうどんの めずらしい あじ だね‼️
どんな あじ だったかな❓✨

シンくん、まいにち いそがしいとおもうけど、からだに きをつけてね💦せいたんさい、たのしみにしてるよ〜💗

안녕하세요 원호오빠~~ ヽ(^。^)ノ
Happy happyyyy Chuusday happy01
I hope your day has been well and you're having a great night too now 😊
I'm so happy today as its Chuusday and you updated us with 2 Instagram posts 😍💕 Nii clothes looks perfect to you like always~ if only Nii clothes are available here I would surely buy one :) everything you endorse looks truly wonderful 💓

Ahh drunkard shin-kun hehe he never fails to make me smile alot whenever I'm listening to him happy02 but honestly I love every 원호오빠의 persona here on the radio heart02 also, the yakisoba looks really delicious 😋 I hope you were able to enjoy it~ I wonder is it inari sushi flavored or there's a whole inari sushi there? 😍 Also, there would be a birthday event right? Wow 😊😍 you really like spending that special event with CandY 💕 ah I hope I could go to your birthday event someday.. but for now I'll just buy the album ah I'm so excited for your new songs lovely I'm sure everything would be truly amazing~~!

I'll write more after the broadcast 😉💕
Have a great night, eat healthy and always take care of yourself 🤗
I love you very much always 원호오빠 😘♥️

SHINくん こんばんは😊

生誕祭の準備ありがとうございます!
当選したらもちろん行きます!
一緒にお祝いしたいです。
忙しい毎日ですが
夏バテしないように気をつけてくださいね。

お誕生日当日はチューすday💕
スタッフさん、ねえねえ何します😍❓

----

Hi! Shin-hyung!
You have a plenty of fans here in the Philippines 🇵🇭that didn't know about your blog but believe me, we are many. 🙆👨👦👧

I wish letters 💌from fans will reach you.

Fighting!
Good luck for tonight's broadcast! 😎💪

~
SHIN-KUN!

It's another week!
Another Tuesday.
I tried to make that balloon art from last week but my balloons just keep on popping.

I am not good at it.
😆😂

I promise to practice again and if I did it, I will took a photo.

I wish you all well. Together with Cross Gene which I always pray to be healthy and safe. 💟

Always eat healthy.

I love you. 💕

Happy Chuusday!
Looking forward for tonight's broadcast.

Hello Shin Oppa~ I am also a person who always forget something 😅 I wonder who are the Japanese artists who likes Shin Oppa~ Waaaahhh your birthday is coming~

シン君shineあんにょんheart04
「いなり寿司」あじ・・・eye
食レポ、期待(きたい)してますsmile
ドラマ👉📻🎵
SHINくんNight楽しみlovely

ウォノくん❤️あんにょん❤️
焼きうどんのいなり寿司味、探してみます。
さじん〜そのまんまるひとみにわたしのハートはやられました。
へんぼっけかだあ〜❤️今日もON AIRきでて〜❤️

Happy Chuusday sun
How are you? Hopefully everything you do went well^^ Today I am so happy because it's Chuusday. You also update your instagram twice. Wow, I am really glad to see all your updates. The new photos from Nii is really great. Nii clothes are nice and Shin looks amazing heart04 Thank you for your updates.
Today's radio seems wonderful. The appearance of drunkard Shin will be amazing^^ Anyway is that Inari Sushi taste? I love inari sushi and would love to try the noodle, it seems delicious delicious
BZZA will be amazing! Thank you for sharing happiness with CandY always. Oh and you are right, October 23rd is on Chuusday. It's really nice smile
Your drama will be started in less than 20mins, I am sure Jaeseung appearance will make today so much happier^^
I am looking forward for your radio and your drama tonight~~
I love you heart04

Hi Shin ✨💕

Your drama is a good one to watch. I enjoy all the episodes and your acting is great💕✨ I also enjoyed listening to your broadcast. Happy Shins chuusday💕✨ have a great night. Get plenty of rest and eat well. ☺💕

シンくん、アンニョン(^-^)
げんきにしていますか?
こんやはドラマをみてから、
ラジオききますね〜😊💕

シンくん💕

シンくん、台風は大丈夫だった?まだまだ暑い日が続くけど体調には気をつけてお仕事頑張って✊😆

生誕祭も12月のトークイベントも会いに行くよ😊待っててね💕


シンくんの好きなアーティスト?誰のことかな?あの人かな?😊

今日も楽しみにしてます😊

SHINくん、アンニョン(^^♪

今回はいなり寿司味の焼うどんを食べたのですね!(^^)!
私は1~2ヵ月前に近くのスーパーで購入し、2回食べました。
ブログでSHINくんが食べたことを知って、また食べたくなり、先程、近くのスーパーへ行きましたが、もう売っていませんでした(T_T)
SHINくんの感想を楽しみにしています。

この焼きうどん、お店では見たことあります!
焼きうどんなんですね~
一平ちゃんだから、焼きそばかと思ってました。
どんな味かな~

BZZA、夜公演は行けるけど、昼公演は当日にならないとわからない😭😭行けたら当日券で観たいと思います😢😢

毎年準備しているシンくんがすてきだな、って思います✨✨
毎年楽しみにしていますね😊
BZZA 기대 하고 있어요💕

シンくん、スタッフさんアンニョン(^○^)
あっ、気になってた一平ちゃんシリーズだ!シンくんのいなり寿司のこだわり話まで聞けるのはお得な感じがする(^^)
果たしてシンくんが好きな日本のアーティスト誰かなぁ〜〜今夜も聴き逃せない30分!ワクワク(о´∀`о)
生誕祭の発表ありましたね〜〜。シンくん新曲の発表があるって話だしこれは間違いなくチケットも争奪戦になるかな?みんな楽しみにしてるよ!!シンくん忙しい中での生誕祭。癒しやパワーをたくさんファンからもらってほしいし思いっきり楽しんでほしいなぁ(^^)

Hello Shin! I am starting university again from the next week and I am already feeling stressed and nervous about it. But I know, that you would assure me, that all will be good and that I should not be affraid. So wish me luck 😊 I hope you had a great day too! Lots of love ❤️

シンくんあんにょん😃

今日も📻聴きますよ〜😊
生誕祭の日程決まったね!1年前から準備してくれたとか素敵です。新曲とかもあるみたいで生誕祭が本当に楽しみです😆

シン君の誕生日が火曜日なんですね!!!
今から楽しみすぎます〜♬💗🍬(๑>◡<๑)

ただいまアメリカ東部夏時間で朝の6時半です🌎🌞寝る前はまだブログが更新されてなかったので、そのまま寝たけど、いったん目が覚めたらそのあと眠れなくなってコメント書いてる笑笑

シンくん、生誕祭の準備のために全力を尽くしてくれてありがとう🤗💕新曲も今からすごーく楽しみです😊前にも何回も言ってるけど、シンくんのカッコいい歌声大好きですよー😘🎵

焼きうどんいなり寿司味って、きつねうどんに味が似てるのかな?グルメのシンくんのいなり寿司へのこだわりってなんだろう?🤔

シンくんが好きな日本のアーティストって、ソロだったら2人、バンドだったら2組思いつくけど、私の予想以外の人たちを期待www

では、またコメントします。ちなみに私は9月1日に日本に戻ります。あっ別に誰も聞いてない?笑笑

しんくん、誕生祭は私にとって初めてだからどきどきする。
どうか一緒においわいできますように。チケットが手に入りますように🙏当たれば、友達と行きます。きっと、友達もしんくんファンになると思う(*≧∀≦*)

稲荷味の焼きそばは、私も気になってたけど買いませんでした。どんな味か気になる!

シンくん안녕🌠🌠

忙しい中、生誕祭の準備ありがとー💕💕
絶対!絶対!!行きまーす🙋

今日のラジオも楽しみだけど、10月23日火曜日のラジオも楽しみ〰️💕

今日も📻聴きます😊

コメントを投稿