fyb_switch_to_sp_js

« 折り紙でウィンウィン | メイン | チョンゲサンのシン »

2017年6月27日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜は、韓国語カルチョジュセヨがあります〜〜〜〜〜

梅雨にまつわる韓国語ですよ〜

そしてシンくんが韓国の山に登った様子を伝えてくれます〜

本当は日本サンチェクなんですが、日本じゃないから、ジパンイにします〜

どこの山に登るんでしょうか?いわゆる日本の高尾山みたいなところかな???

そしてシンくんの英語の発音がいいというメールがきましたが、シンくんは洋画をよく見るみたいです。何を見たか話してくれます〜そして今後どんな言語を話したいか言ってますよ!

シンくんがドラマやジャングルにチャレンジすることで、みなさんの勇気になっているんですね。そんなメールをいっぱいいただきます。

シンくんがそんな方達の勇気になってるんですね〜そしてこの番組が少しでも

その力添え出来ることが嬉しいです。

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.jp

 <シンの素顔>

シンくんは、人に対して正直です。嬉しいことも悲しいことも、怒ることも。

そんなシンくんだから魅力的なんです。この番組をシンくんにやってもらうことに

なったのも、そんなシンくんの何に対しても一生懸命なところがよかったからです。

最初は日本と韓国の遠慮はあったけど、今は、ひとつのことを目指している仲間で

家族です。そしてリスナーの方もその仲間で家族です。これからもCROSS GENE、そしてこの番組を通してシンくんを応援してください。

(すごく真面目になってしまいました!!)

1498548472263

バラとシン

コメント

Hi!

Hope your day has been good so far!

Tonight certainly seems like it will be full of awesome stuff again! You really do enjoy mountain climbing, don't you? I am glad you still find time to unwind like that, even if you are recording for Chuusday at the same time, lol.

Shin is indeed very inspirational. I wish facing my own challenges were just that bit easier but I still do it as much as I can. Sometimes dealing with the anxiety throughout or after is very difficult though. But I do that all the time. For me the solution is always to push forward through it.. Once it is over and the anxiety subsides, it is done. But when people can be understanding of how a situation makes me anxious, it helps to tell them so that we can work together to work around it best. Sometimes they have to make decisions on something without me, and it can help them if they understand how I might react to any given situation.

I think there is nothing wrong with being upfront. I am very much like that. If I have something to say, then I will say it to that person. Like on twitter, many times people think that something I have posted is related to them, but that is certainly not the case. If I am venting on twitter without names it is because people wouldn't know who I was venting regarding. Generally it is something to do with my real life. If I have something to say to them, I will say it to them. I dislike ambiguity in this sense as it causes too many misunderstandings.

I think that I don't play around on things like this was made exceedingly obvious at one point though so there has been far less of those recently.

The thought of being family is a beautiful one for me.

Anyway! I am looking forward to tonight!
There is a lot of roses everywhere recently, isn't there? Shin is more beautiful than a rose though. hehe
I love you, Shin Won Ho!!
Talk to you later!

안녕하세요 신오빠 (^o^)
잘지냈어요? 니가 잘하고 있기를 바래!

Oh there will be a "Please teach me korean" again and its about rainy season yayy! Its raining so hard here awhile ago and im happy 😊~ i don't know why but the sound of raindrops makes me feel calm and relaxed 😌☔ do you like rain as well?? Hmm and i wonder which mountain did you climb this time.. you really like mountain climbing huh? Well i prefer that as well than any other sports 😂

And yes, I agree with that email telling that your english pronounciation is good! I think 신오빠 is really working hard to learn many languages to communicate the best way he can for us just like what he did learning japanese~ that's how dedicated and hardworking he is 💗 I wonder what western movies do you watch.. If i could remember correctly i think before you had already talked about Marvel's Avengers? Im not sure 😅 well anyways its great to know that you're watching those too haha i love superhero movies!! 신오빠 gives courage to us and he really helps us alot~ for me his advices are always useful and it means alot ^^ We CandY will always support 신오빠 and 크로스진 forever 💗💗

Im so excited for tonight's show~ I'll be back later!! (≧∇≦)b
너무 사랑해요 내 행복한 알약~ 💕

シンくん안녕^ ^
カルチョジュセヨ楽しみです。

韓国語の勉強を始めて1年たち、
はじめて韓国に行ってきました。
がんばって韓国語を話してきたよ^ ^
カフェでは以前カルチョジュセヨの
注文の仕方で注文しました^ ^

シンくん、スタッフさん
これからもラジオ&クロスジンを
応援します^ ^
毎週たのしみにしています^ ^

신군 안녕~👋🏻
最近、シンくんが大好きなコーヒーを飲めるようになりました✨✨
ブラックコーヒーは苦くて飲めないけど、砂糖とミルク入りのコーヒーを飲めるようになって、大人になったなぁと感じました😂
シンくんが大人になったなぁと感じたのはどんな時ですか⁇
今度は山登りに挑戦しようかなぁ👀💭

シンくん、안녕!^^
今のラジオを楽しみです ♡
シンくんの日本語は本当に上手です!羨ましいな~
私も頑張らなきゃ (笑)
シンくんとCROSS GENEとスタッフさんと頑張ってください
みんなさん大好きです!♡

またね~

シンくんアンニョン♡
ジャングルの法則スマトラ編も日本のKNTVさんで放送されるんだって!シンくんが出てた回は、9月放送予定だよ~upまだまだ先だけどうれしいheart01

今日もおもしろそうなラインナップだねwink
早く時間になれーnote

スタッフさん、真面目なお話ありがとうございます。
そういう気持ちでラジオを作ってくださっていることに感謝です。これからも楽しみにしてます

今夜も楽しみです٩(●˙▽˙●)۶

Annyeong Shin-kun! It's almost been 2 weeks since the 5th anniversary. I already miss all of you esp. You Shin-kun~❤️🙈

Are you doing fine? I mean did you get your meal on-time and rest well? Always keep safe okay? Im happy to seeyou getting more and more projects but always keep your health first. Please say hi for me to others ^^

Im looking forward for your program tonight, hehe i still cant move on over that yakisoba you ate last week. I'm thinking if i should try that too xD i love spicy foods btw, i guess im gonna love it lol.

Im in my 2nd week in learning korean, i got bit confuse over the pronunciation of those alphabet T^T but ill study harder tonight and for the following days. Fighting~~

And last thing. Im so excited for the comeback! Yay~~~! Its just not me... Haha all CandYs are so excited . And i know, it would be a hit again ❤️

We love you, esp. You Shin-kun! Ill be back later ^^

シンくん❗안녕💝~
スタッフの皆さま✨
【シンの素顔】貴重なお話
本当に。ありがとうございます。🙇
ファン。にとって。嬉しお話
ありがとうございます🙇✨
シンくんの人柄に。
私も夢中になり。好きになりました。

シンくんに出会って2年
それからラジオ聞くようになって、
2年に。。
ラジオを通して。シンくんのこと
いっぱい教えて頂き。
ますます夢中になりました😍
ありがとうございます😊

韓国語가르쳐 주세요
梅雨時期。。?なにかなー?
勉強になります。😓
メモして。活用してます。😊
少しですが。。
話しがまだできないので。
できるようになりたいです。。
コツを教えて下さい。😰🙇

スタッフさん。
梅雨時期体調崩しやすく
なる時期です。
くれぐれもお気をつけてくださいね。😊

신곤
일 바쁘다고 생각합나만
몸애 조심 하세요 ❗😊
일본에H 응원하고 있습니다 💕❗


SHINくんの日本語は日本人みたい、韓国なまりがないです!

英語はわからないけど、外人なまりがないんですねhappy01

SHINくんは、ドラマを見て発音を覚えてるんだ・・
耳が良いんだね~heart04

私も海外ドラマ観てるけど全然英語できないよ!happy01
韓国ドラマも毎日観てるけど・・ear
語学も才能だね~SHINくん凄いです!ヾ(@⌒ー⌒@)ノ


しんく~ん😊⤴まちにまったかようび~🎵きょうはどんな話が聞けるのかなぁ😆たのしみにまってますね~🎵はやくしんくんに逢いたいです💕日本でもイベントしてね~🎵

シンくん♡


ドラマでテオくんを
見たお友達が
オーラとそんざい感がある
イケメンだね
ってシンくんのこと
ほめてました^^

シンくんは
もっと男らしくて
もっとカッコイイよと
伝えておきました♡

次のドラマも早く見たいです♪


そろそろ
うれしいお知らせあるかな?


このラジオは
シンくんと
シンくんを応援する
ファンの愛のかけ橋です
╰(*´︶`*)╯♡


家族って言葉
心にひびきました( ; ; )
これからも
火曜日の素敵な時間
毎週、楽しみにしています♪

シンくんあんにょん(^-^)❤️
まちにまった火曜日😊今日もたのしみです!

山登り、いいよね~
登ってるときは辛いけど、頂上までのぼるとすごくすがすがしい、いい気分になります😌✨シンくんがのぼったのは、インスタにのせた山かな!?😊🍀


わたしも、シンくんに勇気、元気、やる気をたくさんもらっています😆👏❤️
シンくんに出会ってから、前向きに新しいことに挑戦したりすることが増えましたし、イベントやライブの予定があると、それに向けて仕事もがんばろうっていう気になれます(*^-^*)✨💕
ほんとにCROSSGENE、そしてシンくんに出会えたことに感謝です~😆

バラとシンくんの写真素敵です😍❤️❤️
シンくんほっそりしましたね(´∀`*)

今夜もわくわくしながらまってます♡

シン君の正直なところ、大好きです( ^-^)
正直になるのってむずかしいけど…シン君ってほんとうに すてきな人ですよね♡
今日もたのしみにしてます♪

シンくん♡
お元気ですか〜?

今日UFOのわさび焼きそば食べました!シンくんみたいに、むせながら食べたけど、おいしかったよ😂💕
毎日いいことばかりじゃないけど、シンくんの声や元気な笑顔にたくさん元気をもらって私は毎日頑張れています😊どんなときでも一生懸命がんばるシンくんをこれからも応援しています💗今日もラジオ楽しみに待ってます😌💓

シンくん、アンニョン💕

韓国の山は、Instagramにあげてた山かな?
どんなサンチェクかな?
楽しみにしてます✨

シンくんが頑張ってるすがた、本当にそんけいします✨
シンくんが頑張るすがたを見て、ファンのみんなも頑張れると思います😌
何にたいしても、まじめでまっすぐなシンくん…
そんなシンくんが大好きです💕

シンくん!あんにょん!

やまは 韓国のやま なんだね☆
かぜが つよかった ときの?

韓国もつゆに はいったんだよね☆
ニュースでみたよ~☁🍭☔🌂

あッわさび焼きそば
食べましたー(^^)/
のどに はなに めに くるね笑
少しずつ たべたけど
それでも むせました(>_<)
おいしかったけど☆

今夜もたのしみに まってま~す♡

やっと火曜になりました!私もシンくんの頑張りや言葉に勇気を何度も貰いました✨今日はゆっくりやすんで明日も頑張ろうと思います。
でも、人に対して正直に、なることは怖くてなかなか出来ません。心では泣いたり怒ったりしていても、笑ったりしてしまいます...その時はとっても苦しいけど、無理に直すのは余計に苦しいから、crossの活動や頑張りをみて、よし、明日からも頑張るぞ!と思う方が私には合ってるかな😌本当に人それぞれですね🐰

안녕 신 heart02

나는 (어서 빨리) 오늘 밤 너의 목소리를 듣고 싶어 heart

잘 지냈어요? 너는 항상 열심히 일한다... 편히 쉬세요 sleepy

나는 비가 좋아... 너는 좋아한다? rain

진짜, 너는 나의 영웅이야 punch

내가 개선되기를 바란다 내 한국인... shock

항상 네 곁에 있을게! heart

Can't wait for Cross Gene's comeback happy02

이탈리아에서 사랑과 함께 heart

- 테레사 -

기야ㅑㅑㅑㅑ 시노나 머리 색깔을 바꾸는군요!! 🤤🤤♥️♥️♥️
좋아요 👏🏻✨✨

신 화이팅 ♥️♥️♥️크로스진 화이팅 ♥️♥️♥️갠디 화이팅 ♥️♥️♥️

SHINくん 안녕\(^^)/
今週も火曜日がやってきた~😍 📻は毎週のお楽しみです👍
ラジオも3年目 たまに 古い放送を聴きなおすと
SHINくんの日本語力が⤴️ すごくて 今はすらすら話してるし
毎回 すごいすごい👏って思います。早口の時は特にびっくり
( °◊° )
真面目な努力ですね~ スタッフさんの言葉にうなずきます( ゚ー゚)ウ ( 。_。)ン
楽しい放送が毎週聴けてうれしいです💕
今夜もどんな話がきけるかな? 山登り🗻楽しみ😁🙌

장미와 신♥
오빠 보고 싶습니다아...
ㅠㅠ...

산에 자주 오르네요..
오늘 비가 오는데 아픈 곳은 없는지..
오늘도 라디오 힘내세요..!

真面目なスタッフさんの話、ファンにも嬉しい話です(^-^)
そして、シン君の人柄に惚れ込んでいるファンは多いと思います!
ホントに(*´︶`*).。.:*♡
ラジオでたくさんのシン君を知ることができて、ますますシン君が大好きになりました!
これからもラジオで色んなシン君を見せてもらえたら嬉しいですo(^▽^)o
梅雨という韓国語は、先週調べて勉強しましたよ♪
今日の放送も楽しみにしています(≧∇≦*)
これからも

本当にしんくんのがんばりで力をたくさんもらってます!
ラジオで声を聞くことで今週頑張ろう(๑•̀ㅂ•́)و✧って思えるし、また次を楽しみに頑張れます!
とにかくしんぬんの存在が本当に大きいです!
どんな姿でもみんな嬉しいと思います!
いつも貰ってばかりだから、メールやコメントで少しでもしんくんの力になれてたらいいな!と思います!

コメントを投稿