fyb_switch_to_sp_js

« 今夜はシンくんの夜のチューすDAY | メイン | 今夜はMASAHARUのBack To Back »

2019年4月 2日 (火)

シンくん4周年だよ〜

cherryblossomシンくんがこのラジオについて話してくれました。

「僕が4年間ラジオを続けられたのは、リスナーのみなさんの応援が一番ですが、

いろんな方々の力があってのことです。もちろんウィンくん、まさはるくんも!!

日本でレギュラー番組を担当することを目標に、日本語を勉強してました。

海外でやれるかな〜と思いながら、このラジオに出会いました。

なので僕にとって大きな意味を持っています。初めてのレギューラーでの番組、これからも

大事にします。このE★K radioが日本を超え、全世界のブランドとして流れるようになりたい!!」

と夢も語ってくれました。

heart01なりきり彼氏では、4周年の感謝の気持ちを言います。

「4年もたったね。一番嬉しかったのは、君が僕のそばにいてくれたことheart04

そして最初の頃、同録を聴いて、マネージャーさんと反省会もあったそうです。

これ知りませんでした。そんな努力を重ねての今なんですね〜

presentシンくんが絵を描いたトートバッグを1名様にプレゼントします。

1554173716497_2

これが欲しい方は、メールテーマがあります

「4年間のシンくんの夜のチューすDAYの思い出を教えてください。」

shin@fmyokohama.jp

bicycleシンくんにとっての、E★K radioは、「家族」!いなくちゃダメな存在だそうです。

嬉しいですね〜〜

fishそして今夜は、アカペラで「家族になろう」を歌ってくれました。

シンくんの素敵な歌声!キュンとしましたね。

シンくん、今夜はいろんな名言を残してくれています

「ラジオは目にみえるものじゃないし、触れるものじゃない。人の声とコミュニケーションする。

心にあるもの、言いたいことを言える。すごいエンターテイメントのひとつです。

これからも僕がみなさんの力になれるよう頑張りますと!!」

heart02壁ドンは「365×4 君と僕が過ごした大切な時間」

4年間のことを365×4と表現しました。

スタッフからみなさんに壁ドンです 

「毎週火曜日楽しみにしてくれてありがとう。これからもシンくんの応援よろしくお願いします。

リスナーの皆さん、大好きですheart01

ribbonブログのコメント、たくさんありがとうございました。シンくん喜んでます。

200超えました〜〜〜

sunさあ来週は、番組から素敵なお知らせもあります〜〜〜まだ内緒!

 

コメント

シンくん♡

公開収録
毎年ありがとうございます

生歌楽しみにしています♪

シンくんも楽しんで下さいね♡


シンくん、あきらめないでラジオ続けてくれて本当にありがとうございます(*^^*)

そのおかけで、私はシンくんラジオに出会えました。
しかも、偶然に……
偶然は必然と言うけど、それはミラクルなサプライズでした。

毎週、シンくんの声、そして、近況が聴けることはファンにとってはとても安心で幸せな時間です(^_^)v

Hi♡

How are you today? I hope you've had a really great day today. Please always take great care of yourself every day.

today was another day for me. each one is it's own challenge and so long as i get past each days challenge, i consider it a win. i beat today's well enough ^_^

I hope you're doing well at work. I'm thinking of something i want to talk about but i want to get all my words right for it. so it will come, just give me time to get everything prepared properly ^_^

Ah my wonderful sunshine I really hope that you truly know how loved you are. Because you are so very loved by so many people. Thank you for always being an idol that we can always be so proud of.

Please have a wonderful sleep tonight! Tomorrow is chuusday so I'm sleeping now so i can stay up for chuusday tomorrow hehe.
Thank you so much for today too T-T
I love you so much Shin Wonho
Goodnight

しんちゃん!ラジオのDJ4周年おめでとう🎊
どんどん日本語が上手になっていって、漢字も読めるようになって、発音も日本人みたいです!
私も韓国語もっともっと頑張ります💪

これからもずっとずっとラジオ続けてください🙇💖

Hi♡

I hope you've had a really wonderful day today! Did you eat really well today? don't forget to rest enough too please. Your health and happiness will always be the most important thing to your CandY♡

We are well into April now. I will do my best for you this month too. I always hope to give you the best support i can. I know you have the musical again next month but i hope you won't worry too much. You've already shown that you can do it and do it so well. CandY are always there for you. We are by your side every day and we won't let go. So use our strength too. I'll happily give you all the belief i have in you so you can have all the confidence you need as an artist.

I hope we will get to see the new drama soon too. I can't wait to see how well you did on there. I'm so anxious to see it. Impatient even lol. I know I'll be proud of you but i really want to see it so badly T-T

I miss you a lot like always but thankfully it will be chuusday soon T-T
I'm really looking forward to the radio again like i always am. I hope that you're doing well anyway. Please take care of yourself always.
I'll sleep now but I'll be back tomorrow of course♡
Sleep well tonight my hero!
Thank you for another precious day with you.
I love you so much Shin Wonho
Goodnight


シンくんこんばんは🌃✴

ラジオ4周年
おめでとうございます🎊🎉
みえないところで
たくさんの どりょくを
かさねてきたから
今のシンくんがあるんですね😊
4年間、まいしゅう
シンくんの声がきけて幸せです💞
本当にありがとう!!
そしてスタッフさんも
いつも楽しいブログを 書いてくださり
ありがとうございます!!
これからも ずっとつづくよう
応援してます📣💪

Hi♡

I hope you're doing really well today! Please always eat well and take good care of yourself! Rest when you can please. So long as you are happy and healthy then CandY can be happy too..

It still rains a lot here. But i imagine you have your own spring showers too.☔ Always take care of yourself in the changing weather. it's easy to get sick like that.I'm doing my best to stay healthy always even tho sometimes i get caught in the rain T-T

There is so much going on these days.. and for me, so much going wrong. I'd really love for something too go right soon T-T I've been trying to keep pushing thru but I'm exhausted of it. I am not about to give up tho. i know there is better days ahead so i need to get there.

Tonight daylight savings finally ends. so i won't be up as late for chuusday from now on hehe. hopefully that will mean more posts again at last. I'm gonna keep trying to get this back on track though.

I know you're busy lately but please take care of yourself. Also remember that you always do amazing when you're working and have faith in yourself to do a good job this time too. I believe in you my Wonho. Always. Remember everything I said before? You are Shin Wonho, and Shin Wonho can do anything.

Please sleep well tonight my hero.
Thank you for another precious day with you
I love you so much Shin Wonho
Goodnight

シンくん、この番組へのシンくんのおもいが伝わって感動したよ!ほんとうに私にとってもシンくんとのつながりを感じる大切な番組です。これからも、ずっとずっと続きますように。

오늘 방송 너무 감동했어요.
4년간 매주 매주 말을 받아 주셔서 고마워요 ☺️
이 4년간 신군의 성장을 느낄 수 있고 눈물이 흘러나왔어요 😢😢
앞으로도 팬있으니까 계속 라디오를 계속해 주세요☺️💕

今日の放送、とても感動しました😢😢
4年間毎週毎週声を届けてくれてありがとうございます。
この4年間でのシンくんの成長を感じることができて、泣けてきました😢😢
これからもファンでいるので、ずっとラジオを続けてくださいね☺️💕

Ganbatte kudasai my lovely😘😘😘😘😘😘

シンくん♡♡
今また今週のラジオきいてるよ😊
家族になろう 歌詞もシンくんの歌声もとてもジーンとします✨
4年間かかさずチューすdayをきいてきたけど、1度もシンくんの日本語がききとりずらいと感じたことはないよ😊見えないところでたくさん苦労をしてがんばってつづけてきてくれてありがとう🌸
シンくんが言ってたように私にとっても、このブログとラジオはシンくんとコミュニケーションができる大切な場所です😊5年目もよろしくおねがいします💕
これからも✨シンくんらしいラジオ✨楽しみにしてるね☺️화이팅💪🏻❤️

シンくん、あんにょん。
今週はシン君のラジオに対する思いが聴けて幸せな気持ちに
なれました。ありがとうございます。
5年目もよろしくお願いしますhappy01
来週の素敵なお知らせ、楽しみにしてますheart04

シンくんあんにょーん😊

4周年おめでとう🎉

4年間の間に何百、何千、何万の人達がシンくんの声を聞いているんだと思うと、ワクワクするね😆

私はその内の1年間しか聴いていないけど、シンくんの声や言葉で笑ったり、喜んだりワクワクしながら聴いています😊
これからもいっぱいワクワクさせてください💕

こんばんは
久々に聴かせてくれた「家族になろう」
アカペラでとてもステキだったよ〜😍
最初の頃は反省会をしていたんですね
その当時から日本語上手でしたが
やはり影でたくさんどりょくしていたことが
5年目につながっているんだとあらためてかんじてます。
원호야 진짜 자랑스럽다!!!!
앞으로도 화이팅 💟💟💟

かぞくになろうよ うたってるとき かしをおぼえててすごいなっておもってきいてたら シンくんが ひさしぶりだから あってるかわかんないって ボソッというから 😆ってわらっちゃった❕
シンくんのそんなとこ ほんとなごませてもらってます💓

シンくんが日本で4年もつづけて、ラジオのDJをやっていることは、本当にすごいことだよね👏
毎週あたりまえのように聞いていたけど、シンくんのどりょくがあるから聞けるんだよね😌
本当に、本当に、ありがとう✨

シンくんのアカペラ大好きです💕
また歌ドンもしてください😊💕

 원호군 안녕
리디오 4주년
댓글울 봐주셔서 감사합니다!😂
『가족』(家族になろうよ)
더무 마음에 와 닿다。。
원호군 고마워요💓😊

Hi♡

Wonhoya! I hope you had a wonderful day today! I hope you are really well and will rest well tonight.

Thank you so much for the program last night. It was so amazing. I was so happy listening last night and it's continued to make me happy all day today too! Your effort and love shows so beautifully. Thank you always for every single chuusday.

Please have a Wonderful sleep tonight!
Thank you for every single precious day!
I love you so much Shin Wonho
Goodnight

Staff-san. Thank you so much too. It's always wonderful to hear from you too! Thank you so much always for supporting and believing in our Wonho this much. EK radio really means so much to us all. I hope that we can all get together like this to celebrate the 40th anniversary too! Hehe
Thank you for the kabedon! I'll be supporting Shin and EK Radio every week! You can count on it!
You are a blessing to CandY too.
Thank you so much🙇🏻‍♀️💞

シンくん안녕🌠🌠

🎉4周年おめでとうございます🎉
これからも毎週📻楽しみにしてます❣️

改めまして…ラジオ4周年おめでとうございます😊
たくさんの苦労があったことと思います。
ここまで続けてくれて本当にありがとうございます😌
そして、お疲れ様です!😊
これからもずっとずっとラジオのお仕事できますように☺️


今回の壁ドン、なりきり彼氏はキュンキュン💕💕
そして、いつもいつもシンくんの素直な気持ちが聴ける、このラジオが本当に大好きです🌸

来週も楽しみにしています🎶
プレゼント当たりますように😌✨

シンくんがコツコツとどりょくして、まわりの皆さんと4年間も楽しいチューすDAYをとどけていること、本当にすごいですね。あらためておめでとう🎉いつもそばにいてくれてどうもありがとうsign01
家族という言葉と「家族になろうよ」のアカペラうれしかったですheart04チクチクしたセーターきて(笑)ライブで歌ってくれたことも思い出してジーンとしました

スタッフさんからの壁ドンありがとうございます!
これからも応援してますgood
ステキなお知らせ楽しみにしてますhappy01



私にとっては驚かないでくださいね、
40年ぶりのラジオです!
シンくんの声を聞いて元気と幸せを頂いています(o^^o)
4年間ありがとう😊
シンくんの声が、ずっと ずっと聞けますように

4周年おめでとうございます🎉

ドラマを観てかっこいいシンくんを知りました♥。CROSS GENEを知ったのも最近ですが、これから先もずっとずっと応援します✨。
ラジオも楽しみにしてまーす🎵。

一つだけ驚いたことがあります。
ラジオが始まった年と息子が同い年です😄。

昨夜はラジオに対するあついおもいや
スタッフの方々、リスナーにたいする感謝のキモチやことばをたくさん伝えてくれてありがと〜♫
5年目にはいれたのは、なによりもウォノくんのどりょくのたまものだとおもいます。
これからも毎週ききつづけますよ〜
そしてわたしも何かあたらしくもくひょうをみつけてどりょくしてみようかなとおもいました。
そしていつもがんばっているウォノくんをこれからもおうえんしていきます。
p.s がんばりすぎないでたまにはやすんでね♡

コメントを投稿