fyb_switch_to_sp_js

« ツバツバのノンカフェインで行こう! | メイン | 俺はバカだよ!君しか分からないバカ。 »

2019年2月12日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

gemini今夜は、アメリカで現在アルバム「DNA」がNO.1のバックストリート・ボーイズからシンくんに

コメントいただきました〜〜 すごい〜〜〜

scissors新コーナー「君と僕の内緒話し」をお送りします。今回は、「お正月に起きた何年たっても

笑える思い出」です。面白いメールをいっぱいいただきました。

誰がシンくんの年賀状をゲット出来るでしょうか???(年賀状遅くなっちゃいましたが)

heart0214日はバレンタインデーなので、なりきり彼氏やります〜〜〜〜

短いけど、照れ屋のシンくんだから許してくださいね〜〜

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.jp

heart02バレンタインデーに素敵なものをありがとうございます。heart02

1549942992316

bicycle看護師の国家試験で勉強中の方が、息抜きがてれに、この番組を聴いてくれているそうです。

シンくんの幼馴染の妹さんも看護師で、その大変な仕事にリスペクトする話しをしています。

catたくさんの方からのメールいただきました。

シンくんの猫、コーンちゃんのことです。シンくんは、本当にコーンちゃんのために

色々考えているんだな〜と思いました。

コーンちゃんは幸せです。

tulip久々のウィンくんの変な質問に、シンくんどう答えるでしょうか???

<🍋シンの素顔>

シンくんは、ドラマ「アンナチュラル」が大好きだそうです。

テーマソングの「Lemon」も口ずさんでいます笑

その中に出演している中堂さんが好きなんです。

井浦新さんという俳優さんです。中堂さん最高〜〜〜と言ってます。

(確かに影もあって、素敵な役でしたよね〜)

コメント

アンナチュラル私も好き!
続編やるんじゃないかなって思ってたけどやらなくて残念。いつかやって欲しいなぁ(^^)
井浦新さんいい味出してて好きだったです。
明日はハルハナでシン君が行ったお店を산책してくるよ〜( ^ω^ )

Konbanwa my Moonlight😘😘😘
How are you today?
You know?
I have dreamed about you...
Not even you but all boys of CROSS GENE..
CROSS GENE hold a big concert in Indonesia...
and i ALWAYS hope it Will happens reality not only in my dream..
I Will patiently wait for you all😁😁😁😁
GANBATTE KUDASAI MINNA-SAN....😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Shin-kun...
I wanna ask something to you...
Many people said to me "if you wanna shin-kun reads your message, write your message in here and he Will reads your message.."
is it true?
actually, i need your respon, maybe you can answer my question by your Instagram story...
Thank you...i'm so sorry if my question bothered you...
Thanks for your time😘😘😘😘
Have a nice night..🤗🤗🤗🤗🤗🤗😙😚😘😘😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😍😍😘😍😍😍😍

Hello my dear sugar Shin!!!😊🌹 Did you read my yesterday's messages?😅 How are you today? You are preparing to celebrate Valentine's day?😉😃 I'm sure you will got a lot of 💝 and love messages!😎😅
It's a pity that we still can't find new records from your programm (since December)... Why are they not downloaded in Net? Mmm... I want to listen them!.. We can't listen it on-air.😞😢 I want to hear your sweet voice😉💗🌹

Shin-kun🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Konya wa ogenki desuka?😊😊😊
I always hope you Will be fine everytime....
Tonight i wanna tell you a story...and i hope you Will read this story until the end..
Oneday i have dreamt about you, i saw shin-kun in my dream and you smile to me...your smile looks so beautiful is like Moonlight😍 you look so good and very handsome...
Until suddenly...
My father woke me up and i smile, my father so suprised and Sa'id "what are you doing? why you smile in your sleep? get up!"
You know?
I'm so shy😂😂 this is really embarrassing to me😅😅😅
It's doesn't metter...
Shin-kun make me happy although only in my dream...😊😊😊😊😊
I love you,shin..😍😍😘😘😍😘😘😍

Shin-kun🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Konya wa ogenki desuka?😊😊😊
I always hope you Will be fine everytime....
Tonight i wanna tell you a story...and i hope you Will read this story untuk t

今日は笑える話が沢山きけそうですね^^
バレンタインのなりきりで照れてるシンくん聴けるのも楽しみです!

シンくん💕

うわ~😆なりきり彼氏たのしみ~😆😆😆
今夜のラジオもたのしみにしてるね~😆💕

シンくん、もうすぐバレンタインデーだね。
なりきり彼氏やってくれるのありがとう。
もうすぐ放送時間だから、ドキドキしながら待ってます。

シン君shineあんにょんheart04

밥먹었어?
やったーーーー火曜日🙌lovely
今夜も全力(ぜんりょく)で癒(いや)されて
エネルギー補給(ほきゅう)heart01

シンくん💕

シンくん元気にしてる??もっともっとインスタあげてくださーい😊

今日はバレンタインデートなのね🍫シャイなシンくん待ってます😄


まいしゅう かようびは、シンくんのラジオがあるから、癒しのじかんです(*´꒳`*)こんやも、たのしみに まってるね💗

Dear Shin
If your left leg were the second and the right the fourth, my preferred day would be Tuesday.
Hugs, I love you.

うぉのくん、スタッフさん、あんにょん。今夜もオンエアまでに掃除して夜のTDを聞く準備してます。さじんのはーとちょこが気になります。すてきなばれんたいんをお過ごしください。


シンくんこんばんは🌃✴

今日は「君と僕の内緒話」が
あるんですね!😆
よまれると いいなーと
毎回ドキドキしながら
きいてます💓

シンくんはアンナチュラルが
大好きなんですね😲
私は みたことないですが
lemonは好きで
よくきいてます🙌🎵
かし も メロディーも
いいですよね!!
ほかにも 好きなドラマがあれば
おしえてほしいです😄🌼

SHINくん
おひさしブリ〜〜フ😊

何から伝えればいいのかわからないけど
楽しみにしています!

アンニョン、ウォノヤー!
2月に逢える機会がないから、
チョコレートが渡せないなpresent

SHINくんは日本のドラマたくさんみてるんだね!
私はTVあまりみないなあ…
ドラマはSHINくんが でているドラマしかみてない😂www
たまには日本のドラマもみてみます!

BACKSTREET BOYS好きでアルバム持ってました🤣チューすDYにコメントなんて凄い👏( ˊᵕˋ*)パチパチ

Hi sunshine 🤗🤗🤗 of course corn is a happy cat since he's yours and you s warm person beautiful inside out 💗 I haven't watched the drama you talking about but I'll give it a shot 😉 have a wonderful day just like you I LOVE YOU❣💖💖💖😘😘😘

シンくんあんにょーん😊

アンナチュラルかなり重めのドラマだけど面白いよね😊
私は石原さとみが好きで見てたなぁ✨Lemonは耳に残るからつい口づさんじゃう🤣

なりきり彼氏シンくん何を言ってくれるか楽しみ😆

シンくん😸あんにょん

バレンタインデーには数日かかるよね!
愛の日なのでシンくんにたくさんの愛を与えたい、
こちらにお送りします!どうぞお受けください🤭

そしたら、
私の考えでは、毎日が愛の日になり得るのです。
バレンタインの日だけでなく、
毎日人に愛を与えてくれると素晴らしいことだよ💖

だから、私は毎日シンくんとクロスジーンにたくさんの愛を与えてあげる!いいね?🥰

ドラマ「アンナチュラル」については、
今までに見たことがない。
でも、テーマソング「レモン」はいい曲だよね♪

シンくんがすでに参加しているドラマも見たーい!
毎日楽しみにしているよ♡♡♡

シンウォンホサランヘヨ🌰🐱💖

シン君 あんにょん😊
アンナチュナル今度みようと思います😆
今日のなりきり彼氏はどんなかな❓
今日もラジオ楽しみにしてます✨

シンくんバレンタインデー❤️
なりきり彼氏楽しみにしてます💞💓

アンナチュラル、私も大好きでした。
特に石原さとみさんがかっこよかったです。

コーンちゃんの話、リスナーさんのお正月のメールなど、
今夜も楽しみです。

シン君は、毎日どうしてるのかなあ~。
お元気ですか~~?
インフルエンザに気をつけてくださいね~(^^)/

コメントを投稿