fyb_switch_to_sp_js

« ウィンのきまぐれカラオケ | メイン | カップ🍕 »

2017年12月 5日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜はドラマ「20世紀少年少女」のOSTから音楽をお届けします。

パンチャパンチャNEWSではシンシンが韓国にあって、日本にないもの、日本にあって

韓国にないものを紹介してくれます〜🐼

韓国になるものは、すごくいいと思いました。韓国のが進んでると思いました!!

さあ、何だろう お楽しみに!!

ジパンイは、コンビニで人気の食べ物を紹介してくれます〜

これも、すご〜〜くおいしそうで、食べてみたいです!!

アイディアがいいんですよ!!

シンくんにメッセージください

shin@fmyokhama.jp

シンくんが讃岐うどんを食べたい理由がわかります〜笑

そして、夏、冬どちらが食べますか?という質問にシンくんらしい答えが返ってきました。

それとシンくんのイケボが聞けます。イケボって知ってますか?(知りませんでした〜)

1512445851249

そういえばシンくん黒髪になったみたですね。髪も切ってましたね。

お似合いでした〜〜〜!!

<シンの素顔>

シンくんってどんな性格なのかな〜と考えたところ、

曲がったことが嫌い。黙々と仕事をする。ラジオの仕事本当に大切に思ってくれている。

ツンデレ笑。 たまに塩対応だけど、それがほどよい塩加減笑

先輩に敬意を示している。両親想い。ペットも家族。仕事仲間は信用している。

だと思いました。あなたにとってシンくんはどんな性格に見えますか?

コメント

Hi Shin!
Can't wait for tonight's broadcast, did you had fun shooting the drama? ^^
Love you always!

しんくんの性格は・・
目立ちたがりの人懐っこい少年。
SHINくんがなりたいピーターパンは、
大人になりたくない症候群です!(笑)
heart04

신군 안녕 하세요 😊
やっと火曜日シン君の声聞くことできるー😂
HISTORY-BOXのDVD見ました。
娘と。メンバー全員のメッセージ
見て感動😢しました。
 ありがとうございます。
CROSSメンバー全員と会えたこと。
本当に幸せに思いました。
シンくん。ドラマ撮影終わって
ゆっくり休めましたか?。。

シンくん。んーー
イケボって何?
イケメンボーイ?
それは、もちろん💖シンくんだし。。💖
そのほか???何だろ?
楽しみです。
韓国にあって日本にないもの?。
わかりません。。
早く知りたいよーー
今日も、盛りだくさんの
内容ですね?!
楽しみにしてます📻💖
 
シンくん来週いよいよですね😁❕
シンくん。メンバー全員
体調崩さないように気をつけて
くださいね😉💖
日本で会えるの
 とても楽しみにしてます。💖💖💖

안녕하세요 신오빠~ ヽ(^。^)ノ
Happy Chuusday!! 💋 How are you doing?? Hoping that you're doing well, happy and healthy as the days goes by~ 😄💞 btw, congratulations for your 200k followers on Instagram 😄🎉 Im sure soon enough you'll have more hundred and thousand more it could be Millions too 😄😍
Im excited on which OST from 20세기 소년소녀 you'll be playing tonight~ I love listening to OSTs especially from kdramas~ I don't know for me there are lots of OSTs from different series that I can relate to with the lyrics lol. Oh I didn't know that there are some things too that aren't availabe in Korea but there is at Japan, since both countries are really advanced with technology 😅😂 Im glad ShinShin will teach us something again tonight regarding with the things taht can be found Korea and not in Japan and vice-versa 💞💕
Aaaahhh yes your haircut looks really perfect on you as always~!! 😍💓 Your new haircolor is so cool !!!

For me, 신오빠 is a really hardworking and dedicated person, a very appreciative person, always concern and taking care of people around him and I think this is just tbe few of his personalities like I've alssa😍💞 Im so excited for the broadcast tonight~ I love you so much 😘♥️

今夜もききま〜すヾ(*‘ω‘ )ノ📻✨

シン君のせいかく…ん~もっともっとしりたいです(^^)
きょうも たのしみにしてます♪

しんくん안녕!私もシンくんは仲間想いだなーと思います。私も家族や、仕事で上司や同僚、部下がいますが、ぶつかっても信頼出来る人と、心底苦手な人もいます...でも、やっぱり仲間は仲間だし、きっと居なくなったら困ることがあるんだと思います。シンくんの様に、皆を愛せれたらいいな☆彡
もうすぐクリスマスですね🎄我が家のツリーも毎晩ピカピカ点灯してます!その前に得点会で逢えることを楽しみにしています(  ૢ⁼̴̤̆ ꇴ ⁼̴̤̆ ૢ)~ෆ

シンくん♡♡
ドラマがおわって、すこしは ゆっくりやすめてますか?
20세기소년소녀 のOST、すごく好きでドラマがおわったけど、いまでもきいてます🎶今日はどの曲がきけるかな。ラジオ楽しみにしてるね😊

HISTORYBOXのしゃしんしゅうとLIVE📀がとってもかっこよくて毎日見ています。
やっぱりステージで歌ってるシンくんが
1番キラキラでかっこよくて大好きです😊💕


Hi

ShinShin! 😄

Anyways, how is your day going. I hope really well. Stay warm tho. it's no doubt cooler there than it is here and I'm cold enough these days, lol. so much for summer..

Lots of food and Kabedon in double from the sounds of tonight. oh boy. lol. I'm looking forward to it as always. Wonder though what songs from the OST you will pick.

Shin's hair always looks good coz it's on Shin. He makes it look good. ^_^

That sounds about right for Shin's personality really. He's that kind of beautiful person. And I feel the same for myself on several points.

There is definitely more though I think. He's diligent and hard working and reliable and also an overgrown child, lol. And he is braver and stronger than he thinks he is.

But I shall go now. As I didn't sleep last night, I want to get a short sleep in so I won't fall asleep before the show tonight.
Please have a good afternoon and night my Wonho.
I love you

シンくん、アンニョン💕

韓国のコンビニ、どんなものがあるのかな?
韓国にあって、日本にないもの…気になりますっ😆

シンくんのイケボも楽しみにしてまーす🎶

シンくん、ドラマのさつえいがおわって、ゆっくりお休みできてるかな?
2週間後には、シンくんに会えると思うと、今からドキドキです💓

Shin! Hope you are well this week~
Your face is very round and cute.
I think your personality is very confident and bold, total opposite of your looks.
I look forward to hearing more from you :)

しんくんあんにょん💕HistoryBoxとどきましたよ~✨今、ゆっくりみているところです✨もうすぐ特典会ですね~🎵とってもたのしみです❗きょうはradioたのしみにまってます💕

シン君shineあんにょんheart04

shineHistory Box🎁届きました~🙌heart02
写真をひとつひとつ じっくり ながめてしまうので
まだまだ全部(ぜんぶ)見れてませんbearing
(うれしいlovely さけびhappy02)

ところで
シンシン🐼が おしえてくれるもの
なんだろう(・・?

「シン君」かな
日本にいるときは 韓国にいないし
韓国にいるとき は日本にいない
ゆめの国のネズミ🐭さん的な存在(そんざい)(笑)

シン君の性格(せいかく)とかけて『スルメ』と解(と)く
その こころ は、

かめば かむほど「味(あじ)」がでる

おあとがよろしいようで(笑)smile

SHINくん 안녕\(^^)/
ドラマも終わって 少しさみしいけど😢
あと10日で 特典会!!!!!!(๑°ㅁ°๑)‼
今から緊張してきたー😂
久しぶりの黒髪SHINくんに ドキドキしてます。
ピンクも似合ってたけど 黒髪はまた大人な
SHINくんに会えそうで楽しみにしています😍👍💕

シンくん♡

シンくんは

ツンデレで

あたまの
かいてんのはやい人

そして
あったかい心をもった人

だと思ってます♡

今日のラジオも楽しみ〜♪

しんく~ん あんにょん♪

イケボ?????
イケてるボイス?ですか?www
シンシン
おひさしぶりな きがします
でも もうパンダのイメージしかない笑♪

シンくんの ひさびさの
くろい あたま
かみの毛も みじかく なったんですね
わたしてきには
もうすこし 長めの かみがたが
いいかなあ~♡
特典会までに のびてると いいな
ムリか…(*^^*)

📻こんやも たのしみです♬‼

신군 안녕〜❤
今回のシンシンは日本に🇯🇵あって韓国に🇰🇷ないもの&韓国にあって日本にないものを教えてくれるんだね✨なんだろう?🤔

そしてジパンイではコンビニで🏪人気の食べ物を…😋シンくんは何が好きなのかな?🤔 ドキドキ💓

今夜もシンくんのイケボを聴きにまいりますぜ😘👍💓
❤❤원호 사랑해❤❤

シンくん、スタッフさんこんにちは。
スタッフさんに、しおたいおう があるというのは、わらえました。
でも、ほどよい しおかげんのようで あんしん…
なかよしだからの しお ですね( ^∀^)
シンくんは、スタッフさんのおっしゃることのほかに、「ヤキモチやき」ではないかなとおもいます。
なので、スタッフさん、ほかの たれんとさん たちと なかよくするときは きをつけてくださいねー(^○^)

こんやの シンシン、とっても たのしみです。
あるもの、ないもの、なんだろう?
はやく しりたいな。

こんいちわ( ´ ▽ ` )ノ
Its been a while eh? XD how are you Shin-kun?
How's the feeling after your drama ended?
You really did a good job ^^ we are always proud of you especially on your acting skills!

I still didnt watch your drama T--T but as i have heard from my fellows, it was good ^^ to hear good compliments for you and good feedbacks makes me wanna watch it now T--T but i still didnt have unli internet but will watc it as soon as possible!

Im an OST lover, so surely its gonna be nice to hear the broadcast tonight^^

Oohh jipangi corner~! Yeassss, im excited what are you going to eat for tonight :))

Please do take care, i love winter although we didnt had that climate here. But im always wishing to had it even once in my life although im a easily ge cold person xD multiple sweathers will do right hahaha
How about you Shin-kun?

See you tonight~! あいしてる

こんにちは

シンくん、今日も元気かい?
お昼ご飯を食べましたか?

シンくんの写真めちゃ可愛いです。
あの表情でキュンとして来ました。
やばかったです(笑)。

今夜も楽しみです!
後でね~heart04

SHINくん♡あんにょん♡

ヒストリーボックス届きました。
ずっしりで
なつかしい写真が
たくさんありました。

色々あって、
今日のRadioと
特典会まで
ヒストリーボックスのDVDと
青い海の伝説観ていますね。

ドラマが終わってしまって
さみしいですが
今日のRadio
楽しみにしています。

SHINくんは体調に
気をつけて
特典会にきてくださいね。
待ってます♡

シンくん、アンニョン!!
またシンくんの声が聞ける日がやってきたー!😊
昨日、釜山旅行から帰ってきたんだけど、釜山の沙上って駅前のビルに、NIIの大きなポスターがあり、とっても大きいシンくんがいてビックリ!
高速バスから降りてすぐで、すっごく寒かったけど、一気に体が温まったよ(笑)
テンション上がった〜〜〜😊😊😊
思いがけない遭遇で嬉しかった(笑)

韓国にあって、日本にないもの。
日本にあって、韓国にないもの。
なんだろ〜?🤔🤔
楽しみにしてます!!
あ、まだhistoryboxは見れてないので、見たら感想伝えます🙆🏻

コメントを投稿