fyb_switch_to_sp_js

« ミャンマーから?? | メイン | シンくんの日本トンカツ »

2017年8月 8日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

シンくんが大好きなアーティストからコメントをもらいました〜〜

このアーティスト韓国では、かなり有名で、みなさん憧れています。

まさはるくんも大好きです。さあ、誰かな??(洋楽のアーティストです)

ということで、今週は洋楽をオンエアーします〜〜〜

公開収録の感想があったり、パンチャパンチャニュースでは、チャラ男シンちゃんが登場します。

モラジュギセルカについてチャラ男シンちゃんが、チャラチャラ話してくれます笑

そして日本サンチェクがありますよ〜〜〜〜

今回は、シンくんが大好きなトンカツを食べます。サンチェクした後にトンカツです。

日本トンカツという題名のがあってるかもしれません。笑

メールは、シンくんの存在で明るくなれている方からいただきました。

シンくんの笑顔が元気になれて、シンくんも嬉しいと思います

1502178937205

「はい、食べてねheart01

<シンの素顔>

シンくんの公開収録の萌え〜〜〜は、スイーツ対決の時に、自分のスイーツが食べ終わったか

わからなかったので「僕は食べ終わりましたか?」とつぶやいてたのが、

すごく、かわいかったです。行った方は、分かりましたか?

この模様は、8月21日のウィンくんの番組で放送します。ぜひ、聴いてくださいねdash

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.jp

コメント

シンくん可愛い❤️❤️めっちゃ好きです

SHINくん💕あ~ん💕😳
こんな時間にお腹(なか)がすいてきちゃったよ。😋どうかサンチェク聴いてつまみ食いしませんように。(⬅自分に言い聞かせてます😆)

History boxのお知らせ、もっと先(さき)の話かと思ってました。👀SHINくんに会えるチャンスが来た~。🙌😍特典券Getできるといいなぁ~。🙏
今回は勇気を出して初(はつ)の2ショット💑撮影📷にのぞみます。👍グループショットは越谷レイクと渋谷タワレコの2回経験済(けいけんず)み。心臓(しんぞう)バクバク😵💓で大変(たいへん)だったけどね。

SHINくん💕待っててね~💕O(≧∇≦)O
会いに行くからね~💕(⌒0⌒)/~~

今夜も🌃ききまーす😊🙋
🐷とんかつもおいしいけど
牛かつも🐃おいしいよー❤️
SHINくん食べたことあるかな?
ぜひ食べてみて!

Hi Shin! I love you! Fighting!
Maryam from Iran

SHIN KUN~
Listening to the radio tonight as well~(a few minutes till it starts wo~~)
FiGHTiNG~~

SHINくん こんばんは😊

とんかついいなぁ❣️お腹空いてきました。
この時間のお夜食はキケンですな😝
SHINくんの美味しそうに食べる音でがまんします。

BUZZ UPやHISTORY BOX楽しみにしています。
公開収録の放送もめっちゃ楽しみです(*゚▽゚)ノ
ではまた、あとで・・・👋

シンくん、こんばんは^^
今日もあつかった~~(>_<)
一日のおわりに、シンくんのラジオがきけて、しあわせです♪
サンチェクもチャラ男シンちゃんもオンエア曲も楽しみにしています♥
BURN-UP、뜨거운 무대 기대 할께요♥
신리더님 화이팅!!
P.S.
항상 고마워요(⋈◍>◡<◍)。✧♡

シンくんアンニョン( ^∀^)
今夜は洋楽なんだね〜誰からコメントが届いたのかも楽しみ♪あー。トンカツ。サクサクジューシーだったかな?シンくんはソース?塩?何つけて食べたのかな?きゃー。食べさせてくれるの?シンくん左手まで添えてて優しい∩^ω^∩番組聴くの楽しみにしてまーす♪21日の放送も楽しみ♪

しんくん あんにょん🤘
今日もがんばっておきてきくね。
あさって、楽しみにしています。
ハイタッチ会、、ありがとう😊
ちょー高速ハイタッチじゃないよね、、??
久しぶりだからね 💕ゆっくりね💕

안녕하세요 신오빠~ (≧▽≦)
어떻게 지냈어요? 당신이 잘 지내고 있으면 좋겠어요 ❤

Oohh Im excited on what will you talk about the public broadcast 2 weeks ago~ Im sure its alot of fun ^^ Haha I was at school when I saw the picture of the tonkatsu and craved for it aaah Japanese foods are the best 😍

I totally agree with the person who sent an email about his/her cheerfulness because of your existence~ I feel the same way too, like everytime I see you being lively on stage, smiling most of the time, giving beautiful advices and most of all your warm and caring heart~ Im so glad to know that you're happy seeing smiling faces of people like what I've always call you these days you're a happy pill ♡ Well because everytime we see you, you have this kind of aura which brings so much joy and hope ^^

Btw, yesterday I watched your show 'I got a butler' haha it seems like you'll take care alot of dogs?? It was so cute~ I didn't notice the time the whole time Im watching it xD

Also, this week is the BUZZ-UP show right?? Im sure You and Cross Gene will give it all your best as always!! Goodluck and fighting 💪💪💕

너무 사랑해요 항상 내 해피 알약! 😘💗

크로스진 몰아주기 셀카 나놀땐 본거 같은데
최근엔 못 본거 같아요!
외모 몰아주기 사진 찍어주세요ㅋㅋ
신신이 챠라오신짱 마담신 주정뱅이신 이렇게 같이 찍어도 좋을거 같아요^ㅁ^ (어렵겠지만)
공개수록 후기 듣고 싶어요.
귀여웠다는 신군 모습 보고싶네요ㅠ
부농부농 오빠 셀카 많이 부탁해요😘💕

今回は、日本サンチェク後のトンカツなんだね〜‼️おいしそうだね💕

公開収録の時、スイーツ対決で、シンくんが「ぼくは食べおわりましたか?」ってきいてる所、私もキュンキュンしてました〜😍❤️すっごくすっごくかわいかった〜(*´꒳`*)💕

シンくん💕

History boxの情報が解禁になって、やっと12月にシンくんに会いに行けるよ~💕😆必ずゲットして会いに行くから待っててね😚

スイーツ対決😅シンくん甘いもの苦手なのに頑張ってたね😉21日からの放送ちゃんと聞きます!

今日も楽しみにしてます😊

シン君shineあんにょんheart04

いぇ~ィupチャラ男シンちゃんheart02 いぇ~ィupshineupgoodshine

ん? お✋したらソレ👆👆くれるの??(笑)happy02

この時間のとんかつの画(え)…お腹(なか)すいたです
今夜は帰宅(きたく)がギリギリかも(-_-;)
ダッシュで着席(ちゃくせき)しますsign03

Happy Chuusday, Shin~
The public broadcast seems fun. I am sure everyone who come is happy^^ Shin also had fun, right~
Tonkatsu! I love it happy02 All Japanese food is really delicious actually, and Tonkatsu is one of my fav too happy01
Ah yesterday was the 1st eps of Shin's new show, Korean Butler. Congrats^^ I watch it and I think it's really interesting and fun~ Cannot wait for the next episode. The dogs that Shin needs to take care of are so cute smile
Looking forward for your radio tonight.
Love you heart01

日本トンカツ(笑)
この前、私も久しぶりに和幸に行ったよ!
美味しいよね〜😊💕
どんなサンチェクなのか楽しみ🎶

公開収録の萌え話、思い浮かべてニヤニヤしてしまいました(笑)
あれは、超絶可愛かった😍😍
口にクリーム?付けてたのも萌え萌えでした🙈💕

Annyeong shin-kun how's your day?? I think its good because you ate your favorite food, I like tempura too but you should try to eat filipino foods especialy 'Chicken Adobo' its very delicious too😊.

Im happy to watch you in black butlers youre so cute 😊😊 congratulations.

I was surprised for History box of Cross Gene Im very happy and excited thank you for making such an effort, all CandYs are happy and very excited.

So tonight I wish you call again one of cross gene member I hope its Seyoung oppa. 😁😁

Then lastly looking forward to hear shin-kun singing english song 😁😁

so goodnight shin oppa 😘😘

Hi!

Shin is offering food? You really do love your CandY... T-T

Also, that was the cutest part of the whole night. You didn't need to understand what was said coz you just understood the moment. Win had the no spoon needed advantage tho. lol.

Shin's smile is a precious treasure and should be listed somewhere as such so it can be protected forever. I hope you have many reasons to smile these days. And I will always be here to try to give you more reasons.

I hope your day is going well and you've had a good meal. I will be listening tonight.
I love you so much.
ttyl

シンくんアンニョン!今週はバズアップですね!!楽しみです!選曲は何かな?!どんな衣装かな!?ってワクワク待ってます!その前に今日のラジオ楽しみますね📻

しんくんあんにょん😊今~夜勤中✨だけどradioは聞く気まんまん⤴️この夜勤が終わればしんくんに逢いに行けると思うとがんばれます‼️ライブもハイタ会もたのしみにしてるよ~🎵そしてきょうのradioもたのしみにしてます😊とんかつおいしそうだね✨

Hello
Master shin

I like the way u eat ur food :)
Its look delicious...

Im eating now, tempura and sushi(California maki) :)


Ohhhhh
Western music is nice
But crossgene music is the best :)

Good luck!!!!
For buzz up show

And takuya for the show of altar boys...

Tc always
More love from CandYs :)

안녕하세요 신! 나는 무엇을 말 할 지 모르지만 당신이 괜찮 으면 좋겠어. 항상 우리가 우리의 신선한 유전자를 사랑한다는 것을 잊지 말아라. 그리고 나머지 십자가 유전자 구성원들은 영감을 얻은 것에 대해 너에게 너무 감사한다. 우리는 너희들을 사랑해. 😍 항상 기억해. 우리 마음을 다해서 너희 모두를 사랑해. 😍❤

シン君可愛い~😆
左手を添えてくれてるのが優しい~😆
今日のラジオも楽しみにしてます!

シンくん♡
ドラマのさつえいも始まったみたいですね😊
暑いなか、執事🎩のお仕事もおつかれさまでした!
シンくんの笑顔とがんばるすがたを見て、私も元気をもらっています🤗
忙しいとおもうけど、食事とすいみんはしっかり取ってがんばってね💪🏼
BUZZUPもたのしみにしているよ〜💓💓

公開収録のときの、スイーツ食べてるシンくんすっごくかわいかったです💓
ぼく食べおわってる?ときいてるのもお水をさがしてるのも萌え萌え〜でした💓食べてるシンくんを生で見れてうれしかったです😊

今日は大好きなチャラ男シンちゃん😎たのしみにしています🙋🏻

シンくん💕
今日は洋楽なんですね!KPOPが1番好きだけど、洋楽も好きだから たのしみです♪ 산책でトンカツ食べたんですね!トンカツわたしも大好きだから、きいてたら食べたくなっちゃいそうです😆公開収録、アルバイトのせいで行けなかったから かんそうきけるの たのしみにしてます💓

コメントを投稿