fyb_switch_to_sp_js

« 目標はメール5cm〜〜 | メイン | シンくん❤️シンシン❤️ナリちゃん »

2017年6月 6日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜は韓国語カルチョジュセヨ〜があります!!

ドラマ「青い海の伝説」の17話に出てくるテオの名シーンの場面でのことです。

いただいたメールでの内容ですが、

これシンくん「へえ〜すごい」と言ってました。日本人にしか、そう聞こえないんでしょうね〜

そしてパンチャパンチャNEWSでは久々の登場〜シンシンです。

(シンくん、いえ、シンシン風邪ひいてたから、この声つらそうでした。)

今回はペットのおトイレについてです。

シンくんの愛犬ナリちゃんはどうなんでしょうか?

その他いっぱいメール読みます〜75歳のファンの方からのメールやヤンセチャンテン2の

話しなども聴けます〜

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.jp

<シンの素顔>

番組の中でシンくんがCROSS GENEのお知らせを言うところがありますが、

今回は、衛生劇場で放送されるLiveの話しをするんですが、

なかなか頭の中でまとまらなかったんですが、紙に書いたのを読んでもらおうとしたら

「自分の力でやる」とシンくん言いました。

こういうお知らせは、自分の言葉にして言うのなかなか大変だし、それも日本語ですよ。

シンくん、本当にすごいな〜と思います。

1496741931685

コメント

Hi!

How was your day? I hope it went really well. i really do hope that you are feeling happy lately. I need to know that you are so that I can deal with my own days better.

This is early coz I can't be sure I will be able to later. T-T

ugh. I know I don't like doing this but I guess how can my hero be by my side if he doesn't even know what's wrong, right? ok so here is a bunch of stuff. The power to my house is faulty and i can't keep it turned on for more than an hour. sometimes it goes out every 5 minutes. so i can't wash clothes properly, i can't cook properly, it's really bad here for me right now. I can barely keep it on so that's why I'm posting now.

my mobile service is suspended right now too coz i didnt have money for the bill. a bunch of big expenses right after traveling overseas has left me short. Money is money, i will get it sorted eventually. it's just difficult to work without it so it's very stressful to me.

I'm under a lot of pressure from all sides to get things done and sorted and it's really feeling like more than i can keep up with. Honestly I'm struggling really badly right now to do all this on my own and its getting me down. I am afraid that i can't do it and I'm going to lose everything.

then there is someone who is really so very important to me. And I thought the news I gave them would have made them so happy, but i don't know. But they don't seem to be so I'm confused. They asked me a question and I answered them but i don't know anything after that.. Did I misunderstand them? You said that when you have a misunderstanding with someone important to you to talk about it. and I've asked several times if I misunderstood but they won't answer me. what do I do now? how can i solve this if they won't talk?

So at the very least, if I can know that my beautiful Shin is happy every day, then I can put that worry aside and deal with everything else on my plate.

I best post now before it cuts out again.
If i get a chance tonight I'll write more to post before I go to bed again.
I hope you have a good night.
I love you so much Shin Won Ho

しんくんげんきでがんばれ!

しんくんの考えた言葉で伝えるからみんなの心に響きますねー!
衛生劇場加入しました( •̀∀︎•́ )✧︎
喉辛そうなのが心配です( ・᷄ㅂ・᷅ )早く元気になりますように!

シンくん💕
今日も聴いてるよ~💕😊

スタッフさま

写真、ありがとうございま~すheart04

シン君
うんlovelyかわいいgoodgood

SHINくん風邪😷は大丈夫ですか?😣ずっとハードなスケジュール📆が続(つづ)いてたから、なかなか疲(つか)れもとれなかったりするよね。😭ダイエットもしてるみたいだから体調をみてほどほどにしてね!😉

75才のファンですかぁ~?すごいですねぇ。👀私なんてまだまだですね。😅
私もいくつになってもSHINくんに胸キュン💓してたいな。(//∇//)

シンくんの素顔
SHINくんの自分の言葉(ことば)で伝(つた)えたいって気持ちすごくうれしいです。😍radio📻からあたりまえのように聴こえてくる日本語に、つい忘れてしまいがちだけど、外国語なんだよね。😅
SHINくんのそういうところ、大好きです😍💕

ハイ、シン君!最近はVライブや、3人旅みたいのや、ジャングル探検したりと、お忙しいとは思いますが、それも成長過程の一環とはいえ、いろんなグループが腐るほど!いっぱい歌って踊っているのに、クロスジーンのコンサートはどうしたのでしょうか?わかるのよ、わかるのよ、でもねえ・・・ってかんじだよね・・・

シン君こんばんは😄
かぜとのどのぐあいはすこしよくなりましたか?💦
いつもいっしょうけんめいにほんごではなしてくれるシン君にかんしゃです😳
わたしのうちではネコがいるのでナリちゃんのはなしとてもたのしみにしています🎶

シンくん、アンニョン^^
こんやのラジオも、もりだくさんですね♪
シンくんのにほんご、さらにみがきがかかってきて、すごいです!!
ラジオをきいたともだちも、「日本人かとおもった!!」とびっくりしていました!!
オンエア曲もたのしみにしています♥

P.S.
かぜ、どうですか?
ゆっくりやすんで、えいようのあるものをたべて、はやくなおしてくださいね♥

今夜は久しぶりにシンシン♡楽しみだな(≧∇≦)青い海の伝説もとうとう明日で終わります(>_<)が、7月には再放送があるそうなのでまた観るねー!!そしてついにライブの放送の予約が出来たよ!!テレビの予約画面にCROSSGENE JAPAN LIVE 2016の文字が!感動です♡

シン君のすがお… 「じぶんの力でやる 」って、ただただステキです(〃'▽'〃)
かぜひいてる時っておはなしするの たいへんだけど、だいじょうぶかな?それでも がんばるシン君もステキです♡
きょうも楽しみにしてます(´▽`)ノ

シンくん、こんばんは~😁🌃
かけこみセーーーフ💨💨
今日はコメント間に合った~👍
ちゃ~んと起きて待ってるよ~🙋💓

シンくん...かぜ大丈夫😢?
少しはよくなったかな~?
疲れてるから抵抗力がよわってるんだね⤵⤵
シンくん無理しないでね‼
シンくん...いや❗シンシンもかぜ引いてるの~😭⤵
シンくんもシンシンも、2人とも早く元気になりますよ~にっ🙏💦おだいじに😌✨

『自分の力でやる‼』シンくんカッコいい👏💕
どうしてシンくんは、いつもそんなにカッコよくて、立派で、たくましいの~😆💕
シンくん、ほんと天才~❤尊敬します‼
シンくん頑張り屋さんだもんね😉
HEROシンだもんね👍💓
みんな、シンくんの頑張ってる姿ちゃんと分かってるし、よく見てるよ😊

韓国語カルチョジュセヨ、よく聞いて覚えます‼
頑張ります💪
こんやも盛りだくさんだね~🎶
楽しみです❤
正座して待ってます‼(笑)
シンくん、またあとで~🙋💕

シンシンにひさしぶりにあえるんだ〜‼️(*´-`)
(でも、のどが しんぱいです💦おだいじにね!)

シンくん、おしらせを じぶんのことばで つたえようとしてるなんて、ほんとうにすごいね(>_<)日本語だと、たいへんなときもあるとおもうのに。。さすがシンくん(*´꒳`*)✨

今夜も楽しみ!(*^^*)💕
風邪お大事に→😷

Hi there..

I hope you are feeling a bit better now. I hate having a cough. Its always the last thing to leave when you're sick and its so frustrating really. So it is upsetting to hear you coughing. Please look after it and get well again.

I am of course looking forward to listening tonight.
I love you

Hello Shin lovely
As usual, Chuusday is a happy day because of you~ So excited for today's radio show! I love it when you talk about Cross Gene, or your drama, or your variety show, or your pet. In other words, I love listening Shin to talk about anything happy02
Oh no, do you catch a cold? Drink a lot of water and take a good rest. A good rest is really the best medicine ^_^
See you tonight, Shin~~ Love you~

SHINくん、アンニョン(^^♪
ハードスケジュールで風邪を引いていても「自分の力でやる」と言うSHINくん、凄すぎます。
SHINくんのラジオに対する情熱が伝わるエピソードですね。
スタッフさん、「シンの素顔」で色々、教えて下さりありがとうございます。
では、今夜のラジオも楽しみにしています。

シンくんアンニョン(^ω^)
気温差もあったり韓国と日本の行き来も大変だと思うので体調大丈夫かなぁ〜と思ってました。疲れたまってたのかな?1日でも早く治りますように!今夜も盛りだくさんの内容番組聴くのが楽しみです。

원호 오빠 안녕👋🏻

この間のV LIVEお疲れ様でした😌
風邪良くなりましたか⁇😰体調に気をつけてね。

오빠のなんでも自分でやろうと挑戦するところ尊敬してます🙈❤️
私もはやくTOPIKの検定取得が出来るように勉強頑張らなくちゃ。ってやる気が出てきました😂😂😂

毎日오빠の歌を聴きながら寝てるんだけど、ドキドキしてなかなか寝付けないし、寝てしまったら今度は気持ちよすぎて起きれなくて学校に遅刻してしまいました🤣
でも오빠のおかげで前よりも明るくなったって友達に言われるし、最近充実してるな~って思います。고마워요😌💖

こんにちは!!

Omoo,오늘 화요일이야.
잘 지냈어요? 항상주의를 기울이십시오. I just missed your last Vlive TT^TT huhuhu. I'm walking around on the busiest street in Cebu, Philippines when they notified me that your going to do live, well good thing I can watch the replay :D

Cross Gene is nominated for The Most Handsome KPop Group, and we're doing our best to support you!!
Fighting CandYs!!!

Have a Good day Shin :D
we love you!!

SHINくん こんばんは。
体調はいかがですか?

日本語で大切なことを伝えようとしてくれるSHINくん。
その気持ちだけでも十分うれしいです。
ありがとうございます。
しっかり聴かせていただきますね。

1日も早く体調が良くなりますように。

Yay Chuuuuuuusday~~~! Hi Oppa~~!
Okay let's see if I can successfully listen to the radio tonight... I've almost missed it this past 2 weeks so yeah I definitely should not miss it now.
It might sound silly, but I've been wondering about pet's toilet for the longest time hahaha Maybe my questions will be answered today~ :p
Can't wait for Chuusday tonight~ FiGHTiNG!

シンくん、アンニョン💕

今日のラジオも盛りだくさんだね🎶
日本人にしか聞こえないって、韓国語の歌の歌詞が、日本語の違う言葉に聞こえるって事かな?
それなら、私もたくさんあるー😆
私が思ってるのと、同じだったりするかな…?

シンくんの日本語力は本当にすごいよね👍
シンくんの言葉で伝えるラジオ、今日も楽しみにしてるね🎶

風邪ひいて めげてて親友に電話したんだ!happy01
体調悪いと気弱になる( ゚ー゚)( 。_。)( ゚ー゚)( 。_。)

風邪を治して元気出してねhappy01
世界中のcandyが心配してるよheart04

シンウォンホくんの青い海の伝説、
テオくんが日本語でボソボソ独り言言ってたね・・music

シンくん♡
のどの具合は大丈夫ですか?
Vライブでもセキがつらそうだったのに、長い時間たくさん話してくれてありがとう☺️でも韓国語がわからなくて、そんな自分が悲しくなったよ(´д⊂)でも、チューすdayは、シンくんの想いが日本語できけるので、あらためて感謝の気持ちでいっぱいです☺️
今日も朝からラジオ楽しみにしてました💓
シンくんの声はやくききたい😊💓

コメントを投稿