fyb_switch_to_sp_js

« 今夜のウィンウィン | メイン | 今夜のシンくんいかがでしたか? »

2017年3月 7日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜は、先週に引き続き、ゲストはカンナムくんです。

シンくんと最初に会った時の話しや、シンくんのいいところをいっぱい言ってくれます。

カンナムくんが言ってくれる、いいところは本当のシンくんの素顔です。笑

カンナムくんはよく人を見ている人なんですね〜〜

そしてシンくんの心の中にあるBlackとWhiteを教えてくれますよ〜

これもシンの素顔だ〜〜〜

今日はカンナムくんもシンくんも、シンの素顔を話してくれますscissors

パンチャパンチャNEWSは、マダムシンさんがシンくんのドラマでの打ち上げの様子を

話してくれます。あっ!!これもシンの素顔を話してくれます。笑

シンくん今夜は、いろんなシンくんの顔が暴かれます!!

そんなシンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.co.jp

1488866600208

CROSS GENEの日本でのライブが決定しました〜〜〜

ヤフ〜〜〜〜〜byシン

4月14日(金)東京国際 フォーラム ホールC

そしてシンくんが出演したドラマ「青い海の伝説」(原題) 第1話試写会

3月21日(火) 15:00開場/15:30開演/終了時間 17時頃(予定)
※本編60分 舞台挨拶30分(予定)
会場:都内某所
出演:シン・ウォンホ(from CROSS GENE)

シンくん再来週に日本にくるよ〜   ヤフ〜〜〜byシン

コメント

Thank you, Cross Gene❤ I love you❤

Shin-san, I want to express my gratitude for everything that happens to us thanks to Cross Gene. I want to thank the group that warms our hearts at any time. As the Leader and as an artist, I'm sure, you are waiting for the evaluation of your work. I believe that Cross Gene is like a breath of fresh air in the pop industry. Bright performers with unusual style and ability to give a lot of joy, they can make you dance and listen to music and lyrics. You are lovely, mysterious and wonderful. The things that you create are always good, no matter what concept you choose. Your music is thoughtful and harmonious. I love you very much. I wish you great success and all your dreams will come true.

シンくん~!
いまなうで、ラジオ聴いてるよ~ヤフ~~~😍😍
またのちほどコメントしにきます(笑)

I've been listening to Cross Gene's songs everyday~~ The album is great. All the songs are great~~~ Cross Gene Fighting!!! Ouenshiteru yo 😘

Shin-kun ga honto ni daisuki desu!! ❤

今日もカンナムくんとのtalk楽しみです。😆SHINくんの素顔がいろいろと暴露(ばくろ)…🙏ではなくってぇ~😅いろいろと聴けるんですよねぇ~。SHINくんのこといっぱい知りたいです。😍

試写会には行けないけど(大好きな태오に会いたかったぁ😭)、LIVE🎤は申し込みましたよ。😉👍
当たるといいなぁ~。😚楽しみに待ってるね。💕

シン君再来週くるんだね(T ^ T)
応募したけど当たるかな(›´ω`‹ )
カンナム君から見たシン君のはなし、
すごく楽しみ\(*ˊᗜˋ*)/♡

SHINくんこんばんは。
忙しい毎日、お疲れさまです。

黒いSHINくんも白いSHINくんも
SHINくんなので何でも受け止めます😄

日本でのライブとても嬉しいです😆
待ってます👋

シンくん안녕😃🌃
韓国Fanmeetingお疲れ様でした‼
幸せな時間をありがとうございました❤
終わって3日経ちましたが...シンくんただいま~🙋

Black or Whiteの音楽活動も明日までだね!
忙しい毎日で本当大変だと思うし、シンくんの体調も心配...でも、あと少し!もう一踏ん張り頑張って!
終わったら、出来る範囲でゆっくりしてね✨✨
来月は日本で待ってます❤
青い海の伝説のプレミアム試写会には行けないけど😭
シンくん頑張って💪

今日のラジオも楽しみにしてま~す🎵
既に眠くてたまらないけど...(笑)
あと、約30分で始まるので、寝ないように頑張って起きてます‼
カンナムくんの話すシンくんの素顔に興味津々😆
シンくんのBlackとWhite...
早く聴きたい...(笑)

シンくん안녕,
お元気ですか?CROSS GENE 元気ですか?
CROSSGENEに会ったら、本当に嬉しいです! ファンミーティングに楽しかったです!ありがとうございました!でも、私の写真がダメでした。私のタクヤの顔が見えません… TTーTT
悲しいです…その時はきずなかった…何をする分かりません…

そして、質問があります。もし彼女は泣くみたいですから、どんな言葉を言いますか?

ありがとうございます!いつもCROSSGENE愛してるよ〜❤ 問題があったら、ずっとずっとCROSSGENE愛してるよ〜

FIGHTING! 活動を頑張って!!

今夜はシンの素顔をいっぱい話しますか?
いろんなシンくんの顔が知りたい😶
わくわく!🤘😆🤘

あ、CROSS GENEの曲「My Face」を思い出す💓
똑바로 기억해. My face~~~
두 눈에 담아둬. My face~~~

I'm a CandY from Thailand~ Last time when you came here I didn't went to see youㅠㅠ Please come here again!!

シンくんこんばんは٩(ˊᗜˋ*)و
心の中のBlackとWhite気になるなぁ..。
再来週には日本にシンくんが来るんだね!ヤフ〜〜〜〜〜✨
試写会申し込んだから当たりますように!
日本でのひさしぶりのLIVEもとっっっっても楽しみです♡
早くシンくんに会いたいな〜( *´﹃`* )

シンくん、アンニョン^^
今夜もカンナムくんとのトーク、楽しみ♪
そして、シンくんの心の中のBlackとWhite...興味津々
マダムシンさんもオンエア曲も楽しみにしています♥

日本ライブ開催、ありがとうございます^^
チケット申し込みました!
早くCROSS GENEに会いたいです♥

明日はいよいよ막방ですね!!
素晴らしい「Black or White」パフォーマンス、期待しています!!
신리더님 화이팅!! 크로스진 화이팅!!
日本から応援しています♥

シンくん💕

シンくんの心の中のブラホワが聞けるの?😊興味津々💕今日はカンナムくんの話も聞けるし、ドラマの打ち上げ話も聞けるし、盛りだくさん😄
楽しみにしてます😊

ライブ…金曜日…広島から行けないよ…😭シンくんに会いたいのに、行けないよ…😭😭😭

シンくん💕
シンくんの素顔、きけるのうれしいです!メンバーといるところを見てると、たぶん無意識にやってることが すごくやさしかったりするシンくん。すてきですね✨ライブめっっちゃうれしいです!!!ぜったい 行きます!なにがあっても行きます!!あと막방かなしいけど、最後までおうえんしてます👍🏻いつも思うけど、CROSS GENEのステージが1番かっこいいですよ、ほんとうに💕

シンくん、あんにょん(*^▽^)ノ♡

いろいろあって、今日は早くシンくんの声が聴きたいです😣💕
シンくんの素の部分を たくさん教えてもらえるんですね😍
もっともっと、どこまでも シンくん大好きになりたいです❤️
自分で言ってても、ちょっとコワイ😅
試写会、ライブ、申し込みしました😆✨
当たりますよぅに...🎀

Me again :p
On a second thought, Shin kun doesn't have "black" in his heart as far as I know. You might think I know nothing but I'm just sure of that. Not everything is colorful and bright, and every person has their dark side, but the heart can stay "white", and only if your heart is "white" you can be a loveable person like you, oppa. In other words, I do not doubt the goodness of your heart.<3

PS: This might go against the concept of mirror that good and bad can exist within a person, but it's not if you consider the "heart" a different matter. It's "Black Mind" and "White Mind" after all, right? Mind is different with heart. :)
PS2: I'm in my deep thinking mode oppa, don't mind me XD

シンくんアンニョン♪

今夜のマダムシンさん楽しみです。打ち上げも先輩ばかりで緊張したのかな~?

いつもイイ人なシンくんの心の中にあるblackは気になります。

試写会は行けませんがLIVEは申し込みました。抽選結果をドキドキしながら待ってます♪

シンくんあんにょん!!
やっーーーーーーっとライブ情報が出て飛び跳ねました(*⌒▽⌒*)
試写会も申し込んだので早く早くシンくんに会いたいな¨̮♡¨̮♡
シンくん!ぷーちゃんことプラネットの私たちの事忘れないでいてくれた??
毎日元気に生きるね〜(笑)シンくんも笑顔で過ごしてね!

こんばんは、シン君。お元気ですか。今私のCross Geneの新しいアルバムはモスクワであります。早くもらいたい(^o^)/
今夜待っています。楽しみ(^^♪

Hello Shin~~~
I'm really excited to listen your talk today. I want to know more about Shin's black and white side happy02
Today I don't go to work because I'm not feeling well bearing
Please take care of your health~~ eat lots of healthy food and rest well heart04heart04
See you tonight~~

Hi! Shin-kun~~ how was your day? Im really happy every chuusdaaaysss because i've got to hear your beautiful voice on radio and im very excited to learn new stuff from you! Congratulations on Cross Gene's Japan and Korea concert i don't have a chance to go see you guys this time TT but hopefully soon i'll meet you all in person 💗💗 Anyways, i hope that you'll have a beautiful week :) and stay happy and healthy always! Lots of love fron Philippines 😘😘💕 oohh and btw, I can't wait for you guys to come here soon in my country! There are lots of CandYs here too! I love you always and i'll never stop supporting cross gene and you no matter what!! Have a great night and week ahead~~ 💋

今日のラジオはシンくんの素顔が盛り沢山ですね!楽しみです٩(ˊᗜˋ*)وいろんな場面での素顔が聞けそうで嬉しいです!
日本でのライブ楽しみです!チケット予約しました(*•̀ᴗ•́*)و ̑̑いい席な事を祈ってますwww

Shin Kun! YAHOOO~
At first I was very sad throughout the past month that I couldn't make it to Korea for the fansign at all.
But after hearing the good news that Crossgene is going to have a concert, I have made my mind that I have to go! I hope everything goes smoothly according to plan and I can finally see Crossgene! Will I get the chance for crossgene to write my name too? >.<
사랑해요~

コメントを投稿