fyb_switch_to_sp_js

« 今夜のウィンウィン | メイン | 今夜のシンくんは »

2017年2月 7日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

今夜はシンくんの一番好きな仮面ライダーが知れたり、明日リリースされる

アルバム「MIRROR」について話してくれます。

もちろん新曲2曲かかりますよ〜白と黒です!!

パンチャパンチャNEWSは酔っ払いシンさんが、韓国でポピュラーな、あのタオルの巻き方を教えてくれます。酔っ払ってるから、わかりづらいけど聞いてくださいね〜笑

そしてジパンイは、シンくんの愛犬ナリちゃんとシンくんが会話している

なりきりシンくんやります〜〜〜〜〜〜

シンくんは、ナリちゃんにどう会話するのかな〜〜〜sun

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.co.jp

1486449858259

まあ、ずいぶんかわいいシンくんですね〜

でもシンくんはジャングルに・・・。頑張れ〜

<シンの素顔>

シンくんマジで日本のあれを食べたいそうです。

番組でもいっぱい食べてる焼きそばかな〜と思ったら、すき焼きでした笑

すき焼き食べたい〜〜〜〜〜〜と!!

コメント

Hi, I do beelieve this iss an excrllent website. I stumbleupon itt ;) I'm goinng too revisit oce aggain since I saved aas a faborite it.
Monhey aand frfeedom is tthe brst way tto change, mmay yyou bee riich andd continuue to guidde oher people.
I seripusly lovve your blog.. Pleasannt colorts & theme. Diid yyou create thiss sitre yourself?
Pleasse redply ack aas I'm aattempting too reate
myy owwn blog aand want to fin oout wheere you got thos
from oor exaactly what thhe theme iis named. Cheers!

I hae besn surfing onlije greater thaan 3 hourts
today, bbut I by noo meanjs discovered anyy attention-grabbing artidle likke yours.
It iis pretty preice enough foor me. In my opinion, iff all webmasters andd bloggers maxe goodd content materia aas yyou did, the web shall bbe much more hwlpful thqn eber before.
http://foxnews.net

Annyeong Shin-kun! Cross Gene Mirror is really amazing hitting the curiosity of international fans esp. CandYs. Take care for that Jungle stay and take care of Cross Gene as well. Take care of the boys for me. I love you all six. You got a lot of fans here in PH (Philippines). Go home safe after your Indonesia escapade. 'Til next update! CROSSGENE Fighting!!

Shin-kun no Yoru no ChuusDAY tonight

Tonight Shin-kun will talk about his favourite Kamen Rider and their new album "MIRROR", which will be released tomorrow.

Of course, he will play 2 new songs (on the radio) as well〜 White and Black!!

In "Pancha Pancha NEWS" corner, the Drunkard Shin-san will teach us that way of rolling towels which is popular in Korea. It is a bit hard to understand since he is drunk, but please listen to it〜 *haha*

And, for "Jipangi" corner, Shin-kun will demonstrate an example for the conversation(s) he has with his pet dog Nari-chan〜〜〜〜〜〜

Wonder how Shin-kun has conversation with Nari-chan〜〜〜 *sun*

Please send messages to Shin-kun:

shin@fmyokohama.co.jp

(Photo)

Well, Shin-kun is extremely cute, right〜

But Shin-kun, in jungle... Do your best〜

- Shin's Real Face -

It seems that Shin-kun really wants to eat that Japanese food.

One would think if it is Yakisoba that he eats a lot during the program as well, but (no) it is Sukiyaki *haha*

He said "I want to eat Sukiyaki〜〜〜〜〜〜"!!

きゃー!!シンくん髪型新しくなってる♪カワイイ〜(*´∀`*)新曲2曲も聴けるとか嬉しいなぁ〜(^^)すき焼きかぁ〜!私も食べたぁ〜い(^ν^)


シンくんから
新曲の話が聞けるんですね。

色んな所でお話ししていると思いますが、
ここで聞けるのが特別に感じます。

2曲は贅沢ですね。

今日のお話は
シンくんが好きなものばかりですね。

楽しみにしてます★

シンくん💕
ジャングルからブログのチェックしてる?😉いよいよ明日はカムバック~💕みんなで応援するから頑張ってね!✊😠今日は白黒の2曲もかかるなんて😆🎶

また酔っ払いシンさん?最近登場率高い!😂そのうちシンくんの座を奪われるかも😳🍶

今日も楽しみにしてます😊

シンくん、あんにょん(*^▽^)ノ♡
仮面ライダーのお話楽しみ🎶
私は電王が一番好き✨というか、ちゃんと観ていたのが電王だけで...😅
イマジンのキャラが かわいくて おもしろくて、今でも電王のグッズを見つけると買ってしまいます😊
明日はカムバ〜😆✨
新曲も聴けて、CROSSの活動はじまりますね❗️
もぅジャングルから帰ってきましたか?
お休みなくて からだも心配になります😔
でも、忙しいのは嬉しいことですよね✨
シンくん がんばって😊❣️
私は応援して ささえます💝
シンくん大好き〜(*Ü*)ﻌﻌﻌ♥

シンくん、アンニョン😊
ジャングル、どうですか⁇
あと少しだから、頑張ってねっ‼︎
新曲2曲ともステキですね✨
特にWhite mindのシンくんの歌声がステキ💗
何度も聞いています😊
あ、アルバム、ちゃんとシンナラで予約しましたよ‼︎
今夜のナリちゃんとの会話も酔っ払いシンさんも楽しみにしています💗

シンさん、ほんばんは!!

いよいよ今日ですね、カムバは!!本当に凄く楽しみにしてますよ! 8月からずっとまっていましたので今日はすごく感動してますよ~ (涙) ティーザーも凄かったですし「White Mind」と「Black Mind」も本当に凄いですよ! 私は「White Mind」が大好きだったんですが「Black Mind」にもっと仲間感を持ってます。。私は元々でブラックですからかな~ 「White Mind」は確かに歌われたい曲ですが「Black Mind」は自分が歌いたい曲だと思います。どちらでも本当に大好きですし「Black or White」ともう一つの曲(名前が思い出せなくてすみません)も楽しみにしてます~
カムバまで2時間ですよ~!!

シンさん、ジャングルを頑張って、無事に帰ってきてくださいね~~ 待ってますよ~~^^

じゃ、またね~~ ふふふふ

Hi!

Ahh I think I have the chance to write to you now.. T-T You guys have us all going crazy right now. Trying to work out how we are going to do everything at once. Chuusday and the comeback and Seyoung's birthday and.. Y'all got CandY tied in knots trying to keep up. I'm pretty sure you're all enjoying watching us go crazy too so please, enjoy as long as you can, lol.

How is Shin-kun of the Jungle doing anyway? I know you got your hair permed to keep it under control but I am still worried that since you look so cute and fluffy now, some of the local wildlife will mistake you for a lost baby animal and try to raise you as its own.. That or eat you.. Its 50/50, could go either way..

OKAY! I will go finish everything I am doing so I am at least mostly prepared by the time Chuusday starts! Looking forward to it.

今日も楽しみ~shine
今回の新曲がラジオで流れるのもしかしてチューすDAYが初めてかな?noteCD予約したよ!

ジャングルから戻ってから、すき焼き食べたら最高に美味しいだろうね^^早くシンくんに会いたいなheart02

シンくん♡
今夜はついに新曲MV解禁ですね🙌💕
CD予約したよ〜😊
ラジオとカムバと楽しみすぎて、おちつかないです💓

シンくんは今どこにいるのかなぁ?
早く元気なシンくんが見たいよ😢💗

今日はナリちゃんとの会話がきけるんですね😊
たのしみに待ってます💓

シン君、ラジオで読んでくれてありがとうo(^▽^)o
韓国語まだまだだけど、まいにちの生活の中で使うことがふえたよ(^-^)
ジャングルどうだったかな?がんばれた?
いよいよ明日はカムバックだね!
曲がかかるのも楽しみだけど
今日の内容もりだくさんの放送も楽しみにしています\(*ˊᗜˋ*)/♡

Shin-kun! Good luck in the jungle! We will be waiting for your return ^^

シンくーん💕

今日は新曲2曲もきけるんですね。
楽しみ〜🎵
カムバック応援がんばります。
ジャングルからいつ帰ってくるのかな?
今日のラジオも楽しみにしています♪

Hi oppa! I really don't know what to say I'M SO EXCITED!

Your Iranian fans can't wait to see the MV, and of course, we can't wait to see all our six lovely oppas on stage together! T.T
CROSS GENE FiGHTiNG!

PS:By the way, Is everything fine "in the jungle"? Do the have "fun and games"? xD

こんこん、シン君!
元気?
カムバックを本当に待っている!!!!
White MindとBlack Mindはすごくカッコいい!!Amazing~
毎日聞いているlovely
MVのスポイラーは怖いbleahも待っているheart01ドキドキ
みんなで一緒に頑張りましょうね~
愛してるよloveletter

あぁ❤️シンくんかわいい〜(*´-`)❤️❤️❤️
今日、新曲2曲きけるんだね〜‼️たのしみ🎵

ナリちゃんとシンくんの会話、どんな感じなのか気になる〜✨(^^)

SHINくん💕いよいよ明日ですね。🎉✨😆✨🎊SHINくんは今ジャングル🌴にいるのかな?SHINくんがMVはみんな演技(えんぎ)したって言ってたとおり、まるで1本のホラー👻映画(えいが)を観(み)ているようだった。いっそのことそのまま映画にしちゃえば?😁
カムバックはみんなで応援👊😄📣しますね。

今日は酔(よ)っぱらい🍶シンさんがタオルの羊🐑巻(ま)きを教(おし)えてくれるの?酔っぱらってちゃんと説明(せつめい)できるのかなぁ~。😆心配(しんぱい)だなぁ~。😅

そして久々(ひさびさ)の登場(とうじょう)のナリちゃん。🐶どんな会話してるのか気になります。😉もしかして焼きもちやいちゃうかも?😆

シンくんアンニョン!
ついに明日はカムバック!!
そして、今日は新曲が聴けるんだね😍
実はまだ、ダウンロードできてないから、初めて聴く!楽しみ〜🎶
ここ最近、毎日日付が変わる前にねてしまうので、MIRRORの様子が全然追い付けてないです😂

今、みなとみらいでの仕事が終わり、帰ってる途中なんだけど…みなとみらいは風が強くてすごく寒い😵
韓国はもっと寒いと思うし、ジャングルから帰って来たはかりだと、もっと寒く感じると思います。
カムバックもあるし、体には気を付けてね!

さて、さっさと帰宅してラジオ聴く準備します!📻

Shin-kun, hello~
Nice to see you again, you look so cute ^^
Hope you're doing well in the jungle. CandY really need our leader to come back safe and sound, hehe. heart01
CROSS GENE are coming back tonight! I can't believe I'll see you guys again so soon. Time flies!
The songs you've already released are so great. Can't possibly imagine what the rest of the album is gonna be like, but I'm so sure it will be something extremely cool. CROSS GENE never disappoints.
Tonight is gonna be so busy but I'm really looking forward to it. Sending you lots of love from Russia!
See you!

1番好きなライダー何だろう?
電王かな?
私はそんなに詳しくはないけど、オーズが好きだったよ😊
ナリちゃんとの会話も楽しみ🎶
新曲のMV今までにない感じだね〜
カッコイイ♡ 早く新曲聞きたいです!
シンくん、まだジャングルから帰って来ないの?
わりと短くてすぐに帰ってくるののかと思ったら、全然帰って来ないね(><)
早く元気な姿みたいです😭

今夜もいろいろなお話がありますね!
新曲も2曲聴けるのでうれしいです(^O^)/
あ、シンくん髪型がかわりましたね!パーマかけたんですか?
たのしんでききまーす♪

シン君の素顔っぽい写真うれしいな(^-^)♡
まだジャングルにいるのかな…?
今日は新曲☆♬☆♪楽しみにしてます~

SHINくんアンニョン🎵
写真のモシャモシャな髪型 可愛いって
思ってたよ ツイッターでもあげてくれてたからね
ほんと可愛い(笑)
SHINくん美肌だよね
今の男子は めっちゃ肌綺麗だね
ナリちゃんとのなりきりトーク楽しみだよ
SHINくんすき焼き好きだもんね
食べて~なんなら私が作るよww
新曲楽しみだよ 聴けるの⤴⤴🎶
酔っぱらいシンさんも楽しみだよ
ほんと SHINくんに会ってないね💦
こんなに会ってないのは ないくらいだね
ラジオ聴いてるから そこは近くにいるみたいだけどね 今日も楽しみに聴きますね
YUKA😊🍀

コメントを投稿