fyb_switch_to_sp_js

« 今夜のウィンウィン | メイン | テオシンくん »

2017年1月24日 (火)

今夜はシンくんの夜のチューすDAY

明日でシンくんが出演している韓国でのドラマ「青い海の伝説」が最終回ですね。

ということで、今夜もドラマ「青い海の伝説」にまつわる話をいっぱいしますよ〜〜〜scissors

イ・ミンホ先輩やチョン・ジヒョン先輩のすごいと思ってことも話してくれますよ。

そしてシンくんがテオについて話します。その話をしている時にシンくん・・・。

詳しくは番組聴いてください。シンくんはテオが好きだったんです🎧

CROSS GENEはシンくんがテオに聴かせたい曲をかけます。テオ〜〜〜〜〜

今夜は韓国語カルチョジュセヨがありますが、これはテオくんのアイテムを

韓国語で教えてます〜〜〜〜

パンチャパンチャNEWSは、酔っ払いシンさんが屋台の話をしてくれますbeer

酔っ払いシンさん飲みすぎないでね〜〜〜

シンくんアップ写真heart02

1485230348424

シンくんにメッセージください

shin@fmyokohama.co.jp

今夜の壁ドンは長い〜〜〜〜ですよ!!

シンくんが感謝の気持ちを込めて!!

<シンの素顔>

シンくん、先週はかなりハードなスケジュールだったようで、徹夜もかなりあった

みたいです。でもラジオの収録は楽しいと言ってました。

ちょっと息抜きも出来ていいのかな???

シンくんは、いつも日本のファンのみなさんのこと忘れてませんからね〜

コメント

Now, Your drama shooting are finished. I hope, Even a little, you can rest. You worked hard. Thank you so much for worked hard for Cross Gene and us. You are best Leader in the world. Shin Oppa, Please take care of yourself. I love you ♡

Woow! Really the last episode? Time is quick! Shin-kun you are incredible! Amazing! *claps* Please, rest well and stay healthy. Worldwide CandY supports you :3

Hello Shin-kun,

I'm really curious about the last episode of Legend of the Blue Sea.
I'm sad cause it's ending soon, and I miss Taeo-kun.ㅠ.ㅠ
Shin-kun, you did really well on Legend of the Blue Sea. Your acting keeps getting better day by day. I'm really excited for the future and what will it be for you. ^-^

People saw Taeo-kun and starting to love Shin-kun and Cross Gene. You made it! I'm really proud of you and my admiration towards you keeps growing every single day.(´• ω •`) ♡

Aaaaah~
I'm really excited for the comeback of Cross Gene. I think I'll keep saying this.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Shin-kun please don't force my heart too much during this comeback. I want to stay strong. ㅋㅋㅋ

I'm coming to ending ehehehe
Whatever job you'll do please don't forget that I'll keep supporting you.
I'll keep supporting Shin-kun and Cross gene till the eternity. ♡

Take care of yourselves, don't pass your meals and sleep well I love you guys so much.♡

Cross Gene fighting!♡
Cross Gene jjang!♡
Our leader is the best!♡

안녕하세요~
오빠,잘 지냈어 요?
나는 지난 주에 쓸 것을 잊었다. 너무 미안해. :(
아! 나는 앨범에 대해 이야기하고 싶어.
앨범 이름이 MIRROR 입니다. MIRROR, 나를위한 특별 단어..
나는 그것을 정말로 좋아한다. 진짜, 진짜, 진짜 내가 너무 좋아.과,나는 너무 흥분한다.
심지어 앨범의 이름조차도, 내 마음을 만졌어. 나는 그것을 경앙한다.
너 모두 열심히 일해, 나는 알아..
그래서, 내 모든 것이 너를 위해서기도한다.
크로스진 화이팅!!!

I can't express how excited I am for Cross Gene's comeback!!! :D Aahh finally the time has come ❤❤ Time flies by but I'm always here for Cross Gene~ Yes, please do make sure to rest as well as possible during your busy schedule dear Shin, we don't want you having to perform when you are tired :( And don't forget to eat well!! ♡ my love from England~

Shin-kun no Yoru no ChuusDAY tonight

Last episode of the drama "The Legend of the Blue Sea", which Shin-kun appears in, is tomorrow.

For that reason, he will talk about "The Legend of the Blue Sea" a lot, tonight as well〜〜〜 *scissors*

He will also talk about the thing he thought is amazing about his seniors Lee Minho and Jun Jihyun.

And, Shin-kun will talk about Taeo. The Shin-kun that makes this talk is...

Please listen to the radio for the details. Shin-kun liked Taeo * headphone*

Shin-kun will play the Cross Gene song that he wants to have Taeo to listen to. Taeo〜〜〜〜〜

Tonight, there will be "Please teach me Korean" corner, where Shin-kun will the Korean equivalents of the items Taeo-kun has〜〜〜〜

In "Pancha Pancha NEWS" corner, Drunkard Shin-san will talk about food carts. *beer*

Drunkard Shin-san, please don't drink too much〜〜〜

The photo Shin-kun uploaded *heart*

(Photo)

Please send your message to Shin-kun:

shin@fmyokohama.co.jp

Tonight's Kabedon is lo〜〜〜〜ng!!
(T/N: They are not joking when they say the Kabedon is long. He is the master of one sentence expressions that diverge to infinity xD)

Shin-kun put his feeling of gratitude to it!!


- Shin's Real Face -

It seems that the times Shin-kun had to stay up all night were quite often due to his hard schedule. But, he said that the radio recordings are enjoyable.

I wonder if he could take a bit rest???
(T/N: Who doesn't wonder....)

Shin-kun never forgets about his fans in Japan, right?〜

シンくん、いよいよドラマが最終回ということで、お疲れ様でした。シンくんの今の思い、たくさんききたいです。

ギリギリ間に合った~😆早くしんくんの声がききたい⤴まってま~す💕

シン君shineあんにょんheart04scissors
お疲れ様ですm(_ _)m

今夜はドラマ最終回イブだねぇ…シミジミ
テオニムの一挙手一投足(いっきょしゅいっとうそく)にupたりdownたり
楽しかったhappy02good
明後日から会えなくなると思うと寂しいなぁ
テオロスだ…crying
でも次があるから
ジャングルでも活躍(かつやく)期待(きたい)してます(^▽^)ゞ

さてさてもうそろそろお時間ですね📻
今夜は酔っ払いシンさんと一緒に酔っぱらおうかな(笑)


今週も楽しみにしてました。
ドラマもう最終回なんですね。

テオくんはシンくんだけど、
シンくんじゃなくてテオくんで。
うまく言葉が見つからなくて
恥ずかしい、、、、

今日の
「テオくんに聴かせたい曲」
テーマがとても良いですね。
胸がギューっとなりました。

カムバックも
ドキドキしてます。


「シンくんの素顔」
に感動です!
いつもありがとうございます。

今日の放送も
楽しみにしてます★

안녕요 신 오빠 ~

I'm your fan from Russia. I would like to express my gratitude to you and the rest of the guys for your beautiful music that lifts my spirits every day heart04. By the way , I really liked your game in the drama "푸른바다의전설" you're just stunning. I hope you guys will come to Russia. We love you very much and waiting. Thanks again for all your hard work and effort. 자신을 돌보기 ~ heart04

シンくん💕
元気にしてる?ハードスケジュールで大変だよね😣けど、みんな応援してるから💕もうすぐカムバックも控えてるから体調くずさないようにしてね😊
ジャングルにも行くって…大丈夫?虫がいっぱいいるけど…😅頑張って💕

今日はテオ様特集みたいで💕テオ様はいつもどんな曲を聴いてたのかな??テオ様に聴かせたいCROSSGENEの曲、なんだろう??

今日も楽しみにしてるよー😊

シンさん、アンニョン~~

青い海の伝説は終わるんですよね。。そのドラマが本当に大好きでどんなファイナルがあるか知りたいんです。ドラマについての意見をドラマが終わったら書こうと思いますのでもうちょっと待っててね:P

今夜、酔っ払いシンさんが登場しますね~ お久しぶりですね~~ どういう話がするか本当に楽しみにして待ってますよ~

「 シンさん、無理しないでね。」と言いたいんですが、なんかこう言ったらシンさんは「無理じゃないからするよ」と返事すると思います(笑)
私も最近忙しすぎて夜にもちゃんと寝られないしすごく疲れました。私はこんなに疲れたら夜もよく寝られないんです。サイクルみたいですよね~ (笑)

まあ、一緒に頑張りましょうね~^^
ファイティン~~

SHINくん、こんばんは❗
せんぱい方のお話や、テオくんについて語ってくれるの楽しみです☺
そして、テオくんに聴かせたい楽曲とは?

ドラマのさつえい大変でしたね。そんななかでのラジオの収録、日本のファンのことも大切に想ってくれてありがとうございます。
日本のファンのみんなもSHINくんのこと、CROSSGENEのこと、大切に想っています。
相思相愛ですね💖

ずっと応援しています。
どうかお体に気をつけてくださいね。

신군이 행복이고 나도 기쁘고 행복해요♡♡♡

오늘 라디오도 기대하고있다♪

만나지 못해도 항상 생각하고 있어요♡♡♡♡♡

シンくん、アンニョーン♡
明日でテオが終わっちゃうのね〜〜o(TωT)o何だか毎週動いてるシンくん見れてたのに寂しい😔けど達成感もあるのかな?次はいよいよカムバなんだね〜!楽しみにしてます♡そしてバラエティー番組にも出るのね。クロスバトルを思い出すなー(* ̄m ̄)忙しくしててもラジオの収録が楽しいって言ってくれてるシンくん!!とってもありがたいです♡今夜もシンくんの声に癒されまーす(*˘▿˘✽)

シン君撮影お疲れ様でした!最初は大先輩ばかりで緊張と戦い大変だったね。今では愛されキャラだけど、急に現場に行かなくなるのは寂しいのでは?ミノはさっきまで撮影中と聞いたけど、そろそろクランクアップしたかな?今回の青伝で韓国のドラマ撮影スケジュールはとても忙しいという事を知りました!明日の放送
でテオの前世が出るのか?楽しみです(о´∀`о)

今夜の壁ドンは長いの?クロスのカムバもあるから連絡事項かな?それまでに仕事片付けまーす٩( 'ω' )و

シンくん、スタッフさんアンニョン(о´∀`о)ドラマいよいよ最終回かぁ〜。寒い中での撮影お疲れ様でした。ハードスケジュールでもラジオを休まずに私たちに最高の時間を届けていただきありがとうございます♪シンくんでも無理しないでね。今夜はシンくんがテオくんに聴かせたい選曲なんだね。何がかかるかなぁ〜ワクワク(^^)酔っ払いシンさんが出演したり韓国語講座はテオくんのアイテム♪ドラマ話が聞けたりと盛りだくさんな内容(^ ^)長〜〜〜い壁ドンも聴き逃せないね!放送時間が待ち遠しいなぁ〜(^ω^)

やっぱり徹夜もかなりあったんですね…(;´д`)
これからも色々忙しくなるそうですが、健康には常に気をつけてください…!
今夜も楽しみ♪
待ってます!(゜▽゜)ノ

Hello Shin-kun!heart

I know that you always working so hard for CROSS GENE! But please take care of yourself and others. Anyways, it's so nice to see you all together again. CandY IS SO READY FOR COMEBACK! Honestly, I'm lookig forward to it for months.

2017 is CROSS GENE'S year!! Let's work together for #1 win!!punch

I love you!
Thank you for everything!happy02


SHINくん、明日でドラマ📺も終わりですね。😣毎週(まいしゅう)火・水・木曜とSHINくんDAYが続(つづ)き幸せ😌🍀でした。
ハードスケジュール😱にもかかわらず本当にお疲(つか)れ様でした。もしかして、まだ撮影🎬してるなんてことないよね?😅
태오に会えなくなるのは寂(さび)しい😢けど、もうすぐカムバック🎉✨🎊するCROSS GENEの姿(すがた)💃が観(み)られるから嬉しいです。O(≧∇≦)O

SHINく~ん♥なが~い壁ドン期待してる😚

Hello~ I hope you're not overworking yourself. Please remember to take a short break from time to time, okay? I'm really excited for Cross Gene's comeback~♡ you guys are the best! I can't stop thinking about what kind of album will it be this time. But I'm sure it's going to be a masterpiece, like always! Cross Gene never disappoint so I'm confident your next album will be addictive ^^
Take care, Shin-kun! CandY will always love you ^^

しんくん♡あんにょ~ん( ^o^)
うわぁ~ん😭😭あしたでドラマおわっちゃうよ~😭テオくんもっと、みていたかったぁ~(๑•́ ₃ •̀๑)モゥ...
ホント。。かっこよかったよぅ😚󾬏
ながいあいだ さつえい おつかれさまでした。

いよいよ6人そろってのカムバック
おめでとう👏👏👏
日本でおうえん してるからねっ!
いつもファンのことを思ってる しんくん 大好きだよっ♡

たいちょうに気をつけて元気な すがた見せてね~~✨✨
ラジオたのしみにしてるねっ♡
じゃあとでね~👋

しんくんあんにょーん!!はるなです👋🏻✨
しんくん体調には気をつけてくださいね😭😭倒れたらだめですよ😭
青い海の伝説 もう最終回なんですね…泣
辛いです💦テオに会えなくなるのがすごく寂しい…
しんくんはテオ役にほんっとうにぴったりでしたよ!!
お疲れ様です(^-^)


シンくん、先週のドラマとてもステキでした。
ヌナを守るテオ君はかっこよかったよ^ ^

日本もすごく寒いけど、
韓国はもっと寒いのかな。

では、よっぱらいシンに
会えるのを楽しみにしています^ ^

コメントを投稿